به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک هفته نیروی انتظامی، این هفته را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد فعالیت این نیرو دانست و اظهار داشت: دریابانی استان بوشهر در هفته نیروی انتظامی بیش از 50 برنامه برای اجرا تدارک دیده است که در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مردمی برگزار می‌شود.
وی، استیفای حقوق مردم و دولت و ارتقاء تعامل با مرزنشینان را از رویکردهای مهم مرزبانی دانست و افزود: سرلوحه فعالیت مرزبانی روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و جهادی خدمت کردن است.
فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به فعالیت مبارزه با کالاهای قاچاق Contraband در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر خاطر نشان کرد: گشت‌های مرز دریایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد افزایش یافته که نشان از قاطع بودن دریابانی در برخورد با تخلفات در دریا به ویژه کالای قاچاق است.
رضایی‌نژاد از حضور شناورهای دریابانی در اعماق مختلف دریا خبرداد و افزود: با الحاق شناورها و تجهیزات مدرن به امکانات دریابانی استان بوشهر زمینه حضور دریابانان در اعماق مختلف دریا در استان بوشهر فراهم شده است.
وی با اشاره به افزایش توقیف شناورهای متخلف در آبهای استان بوشهر بیان کرد: امسال تاکنون 142 فروند شناور در آبهای استان بوشهر توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد افزایش دارد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به کاهش دستگیر شدگان در آبهای سرزمینی استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال تاکنون 98 نفر متخلف در آبهای سرزمینی استان بوشهر دستگیر شده‌اند که نسبت به 125 نفر دستگیر شده در مدت مشابه سال قبل، کاهش دارد.
رضایی‌نژاد از متلاشی شدن 17 باند حرفه‌ای کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: در 7 ماهه امسال 17 باند حرفه‌ای کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر متلاشی شده که نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش دارد.
وی با اشاره به کشف 180 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر تصریح کرد: در 7 ماه امسال به ارزش 180 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 122 میلیارد ریال بوده 43 درصد افزایش دارد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به افزایش کشف 18 درصدی قاچاق سوخت در استان بوشهر گفت: طرح مرزیار در دریابانی استان بوشهر اجرایی و تاکنون 100 مرزیار در دریابانی این استان ساماندهی شده‌اند.
رضایی‌نژاد، با بیان اینکه دریابانی استان بوشهر در کنار مردم مرزنشین و نیروهای مسلح، سپاه و بسیج، مرزبانی می‌کند افزود: مرزهای دریایی استان بوشهر از امنیت قابل توجهی برخوردار است و این در حالی است که توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر روزافزون است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرگ تلخ یک پلیس اردستان در حادثه ماشین حمل زندانی+ عکس

قتل دختر 15 روزه در خشم پدر + عکس

اقدام ناپسند پرستار زن با بیمار 95 ساله + فیلم

فوری/مردی در عباس آباد زن و 2 دخترش را به آتش کشید

دوربین مداربسته راز رفتارهای بی رحمانه پرستار بچه را لو داد+ فیلم

سقوط مرگبار سنگ روی ماشین شاسی بلند در گیلان + عکس ماشین له شده

پشت پرده عجیب نقشه زشت پزشک اورژانس در تهران + عکس

اظهارات جدید پلیس در قتل شیطانی ستایش قریشی

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

ارتباط کثیف 2 هم دانشگاهی که هر دو متاهل بودند!

با نگاه های شیطانی راننده پراید و حرف های شرم آوری که گفت فهمیدم که در دام افتاده ام و!!!

شکایت زن جوان به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن شوهردار / زن و مرد به شلاق، تبعید و کار اجباری محکوم شدند

دستگیری «هاردی» بعد‌از ‌100‌فقره سرقت‌ بدون‌ «لورل» + عکس

راز 100 هزار روپیه تقلبی که به صراف ایرانی فروخته شده بود! +عکس

نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش در زاهدان

فرمان خیالی آدمکشی در کرج / فریدون دستش به خون آغشته شد + عکس

سرقت در ۵ ثانیه از 800 مهمان عروسی / عملیات پلیس تهران برای دستگیری 116 مجرم در 24 ساعت

این دو خواهر جوان سرنوشت هولناکی داشتند / مادر از سوگند و سولماز گفت + عکس

فوری/خودکشی دختر جوان در بیمارستان امام خمینی+ عکس

ماساژ شیطانی زنان در خانه مجردی / حمله پلیس مشهد به لانه مرد جوان

مردی بسیار عجیب با پایین تنه ای وحشتناک! + تصاویر

کدخبر: 315066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟