محل وقوع تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا به چه سرنوشتی دچار شدند؟ + تصاویر

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پس از حادثه Incident تیراندازی در لاس وگاس که فرد مهاجم از طبقه 32 یک هتل به روی مردم شروع به تیراندازی کرد، تصمیم‌گیری درمورد آینده اتاق شماره 135 این هتل بسیار دشوار شده است.
«استفان پادوک»، 64 ساله، هفته گذشته از پنجره شیشه‌ای این اتاق برای شلیک به سمت حاضران در یک جشنواره موسیقی استفاده کرد که 58 کشته و بیش از 500 مجروح بر جای گذاشت. با پایان یافتن کار تحقیقاتی پلیس، مسئولان هتل دستور به تعویض شیشه‌های اتاق و مرتب کردن آن دادند. اما هنوز مشخص نیست سرنوشت این اتاق چه می‌شود و آیا بار دیگر میزبان مهمانان هتل خواهد بود یا اینکه درب آن برای همیشه قفل می‌شود؟

6878138_350
اگر مدیران هتل تصمیم بگیرند این اتاق را همانند گذشته به مسافران اجاره دهند، چگونه با این موضوع کنار می‌آیند که در این اتاق مرگبارترین حمله مسلحانه تاریخ آمریکا اتفاق افتاده است؟ برخی پیش بینی کرده‌اند مسئولان هتل لاس وگاس نه تنها اتاق شماره 135 در طبقه 32 را برای همیشه پلمپ خواهند کرد؛ بلکه ممکن است برای اجتناب از بوجود آمدن حواشی دردسرساز بعدی، تمام اتاق‌های طبقه 32 را نیز از فهرست اجاره خارج کنند.
چنین تصمیماتی پیش از این درمورد مدارس، کلیساها و دیگر اماکنی که در آن تیراندازی‌های مرگبار انجام شد، نیز اتخاذ شده است و برخی از آنها به طور کامل تعطیل شدند.
برخی اماکن مانند مرکز اجتماع سان برناردینیو در کالیفرنیا که یک زن و شوهر در دسامبر 2015 در آن به روی مردم آتش گشودند و 14 نفر را به قتل Murder رساندند، بار دیگر بازگشایی شدند. مقامات محلی معتقدند بازگشایی چنین اماکنی به مردم آن منطقه کمک می‌کند هرچه زودتر به زندگی عادی بازگشته و حوادث تلخ را فراموش کنند.
درمورد باشگاه شبانه اورلندو در ایالت فلوریدا که ژوئن 2016 یک مرد مسلح در آن به سمت شرکت‌کنندگان در یک گردهمایی همجنس‌گرایان تیراندازی کرد و 49 نفر را کشت، مالک تصمیم گرفت این باشگاه را به محلی برای یادبود کشته‌شدگان تبدیل کند.
مدرسه سندی هوک که در سال 2010 مورد حمله یک فرد مسلح قرار گرفت و در آن 20 کودک و 6 بزرگسال کشته شدند، به طور کامل تخریب و چهار سال بعد در آن مدرسه جدیدی ساخته شد.

6878137_379
مسئولان هتل لاس وگاس هنوز تصمیم خود را برای سرنوشت اتاق شماره 135 اعلام نکرده‌اند؛ اما بعید به نظر می‌رسد بار دیگر درب این اتاق به روی مسافران باز شود.
طی هفته گذشته چند مهمان در هتل لاس وگاس در مصاحبه با رسانه‌ها از اقامت در این اتاق سرباز زدند. برخی معتقدند به دلیل عمق فاجعه رخ داده در لاس وگاس، مسئولان باید یادبودی را نزدیک به ساختمان هتل احداث کنند و حتی به صورت دائم و یا موقت کمک‌های نقدی برای خانواده قربانیان جمع‌آوری شود.
بسیاری از تحلیلگران معتقدند، هتل لاس وگاس نیز در شمار قربانیان حادثه تیراندازی اول اکتبر قرار دارد چراکه شاید دیگر به خاطر خاطره تلخ این تیراندازی، هیچگاه رونق گذشته را تجربه نکند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماساژ شیطانی زنان در خانه مجردی / حمله پلیس مشهد به لانه مرد جوان

ارتباط کثیف 2 هم دانشگاهی که هر دو متاهل بودند!

با نگاه های شیطانی راننده پراید و حرف های شرم آوری که گفت فهمیدم که در دام افتاده ام و!!!

شکایت زن جوان به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن شوهردار / زن و مرد به شلاق، تبعید و کار اجباری محکوم شدند

دستگیری «هاردی» بعد‌از ‌100‌فقره سرقت‌ بدون‌ «لورل» + عکس

مردی بسیار عجیب با پایین تنه ای وحشتناک! + تصاویر

راز 100 هزار روپیه تقلبی که به صراف ایرانی فروخته شده بود! +عکس

نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش در زاهدان

فرمان خیالی آدمکشی در کرج / فریدون دستش به خون آغشته شد + عکس

سرقت در ۵ ثانیه از 800 مهمان عروسی / عملیات پلیس تهران برای دستگیری 116 مجرم در 24 ساعت

فیلم لحظه آتش‌سوزی وحشتناک در شمال کالیفرنیا

جزئیاتی از دستگیری و محاکمه نازنین زاغری در کرمان + عکس

این دو خواهر جوان سرنوشت هولناکی داشتند / مادر از سوگند و سولماز گفت + عکس

فوری/خودکشی دختر جوان در بیمارستان امام خمینی+ عکس

راز مخوف کمد دیواری اتاق خواب در اعتراف پسر 19 ساله تهرانی + فیلم و تصاویر

زنده شدن در آینده با کمک قبرهای یخی! + عکس

رسوایی اخلاقی دختر جوان در میهمانی خواستگاری اش+ فیلم

کدخبر: 314913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟