به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing خودرو و لوازم داخل خودرو دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 18 ذوالفقاری وارد عمل شوند.
ماموران در گام نخست با حضور در محل های سرقت با توجه به شیوه و شگرد دزدان و بررسی فیلم های دوربین مداربسته در صحنه های سرقت موفق شدند 2 سارق حرفه ای را که به تازگی اززندان Prison آزاد شده بودند را شناسایی کردند.
همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه این متهمان را در منطقه شطیط آبادان ردیابی کنند و صبح دیروز در عملیاتی غافلگیرانه متهمان که در حال استراحت بودند دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان خودروی سرقتی پراید کشف شد.
2 سارق حرفه ای در اعترافاتشان ادعا کردند که به خاطر بیکاری و نیاز به پول پس از آزادی Freedom دوباره دست به سرقت خودروهایی که فاقد سیستم دزدگیر بودند کردیم و آنها را در شهرستان شادگان به فرروش رساندیم.
بنا به این گزارش، متهمان پس از تحقیقات پلیسی و بازسازی صحنه سرقت در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 314332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟