به گزارش گروه جنایی رکنا، این متهم 24 ساله که «س» نام دارد پنج شنبه گذشته وارد شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد شد و خود را از متهمان پرونده «شیاطین جلگه وحشت» معرفی کرد.
او به مقام قضایی گفت: وقتی در روزنامه ای ماجرای شیاطین جلگه وحشت را خواندم تصمیم به معرفی خودم گرفتم. ابتدا تردید داشتم که خود را تسلیم کنم و یا همچنان به زندگی مخفیانه ادامه بدهم و فراری باشم. مدتی در افکار خودم غوطه ور بودم تا این که فهمیدم دیگر راه گریزی ندارم. 
می دانستم در این گونه پرونده ها ماموران انتظامی با شیوه های پلیسی در نهایت مرا دستگیر می کنند چرا که تاکنون کسی نتوانسته است پس از ارتکاب چنین جرایمی از چنگ قانون Law بگریزد. متهم این پرونده افزود: این بود که تصمیم قطعی خودم را گرفتم و مطالب روزنامه را مرور کردم که در آن نوشته شده بود پرونده مذکور در شعبه 409 مجتمع قضایی شهید بهشتی رسیدگی می شود به همین خاطر به دادسرا آمدم تا خودم را تسلیم قانون کنم.
با دستور قاضی Judge دشتبان، سومین «شیطان جلگه وحشت» بازداشت و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان Prisonشد. این درحالی بود که یکی از متهمان دستگیر شده این پرونده وحشتناک، به تجاوز Rape گروهی به زن 35 ساله اعتراف کرد.
بنابراین گزارش، با بازداشت سومین متهم اصلی، تعداد دستگیرشدگان در پرونده شیاطین جلگه وحشت به چهار تن رسید که یکی از آنان با صدور قرار وثیقه آزاد شده است. 
در همین حال، قاضی سیدجواد حسینی معاون دادستان مرکز خراسان رضوی به دیگر متهمان فراری این پرونده توصیه کرد قبل از آن که حلقه های قانون بر دستانشان گره بخورد، خود را تسلیم کنند. در غیر این صورت نه تنها راه گریزی نخواهند داشت بلکه احتمال دارد در مسیر دستگیری آنان حوادثی رخ دهد که پشیمانی بیشتری برایشان خواهد داشت.
قاضی حسینی همچنین به افراد دیگری که سودای ارتکاب جرم Crime را در سر می پرورانند، هشدار داد: مواظب اعمال و رفتار خود باشید چرا که دستگاه قضایی در برابر جرایم خشن بسیار قاطع خواهد بود و هیچ گونه اغماضی در این باره صورت نمی گیرد. 
سابقه خبر
ماجرای «جلگه وحشت» از سی و یکم تیر گذشته هنگامی در دستور کار پلیس Police مشهد قرار گرفت که چند زن و مرد  گریخته از چنگ «شیاطین جلگه وحشت» خود را به نیروهای انتظامی رساندند و پرده از ماجرایی هولناک برداشتند. آنان اظهار کردند: وقتی برای برگزاری جشن تولد زن 35ساله ای به یکی از روستاهای اطراف مشهد رفتیم، ناگهان افرادی که سوار بر پراید و موتورسیکلت بودند به ما حمله کردند و با زور و تهدید به مرگ ما را به داخل خانه ای در جلگه پایین تپه بردند. سپس چند نفری زن 35 ساله را موردآزار قرار دادند که ما در یک فرصت مناسب از چنگ آن ها گریختیم. به دستور قاضی دشتبان (قاضی شعبه 409 دادسرای مشهد) پیگیری پرونده به ماموران عملیات ویژه مشهد سپرده شد و آنان موفق شدند در چند عملیات جداگانه چهار تن از متهمان را دستگیر کنند که تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فلش مموری راز اقدام شیطان با جوان مهابادی را برملا کرد / ماجرای خودکشی یک دختر چه بود؟

زن تهرانی مچ شوهرش را هنگام همخوابی با زن غریبه در خانه اش گرفت و...

قتل مردی مقابل چشمان فرزند و همسرش در شریف‌آباد تهران+ فیلم (14+)

خواستگاری عجیب راننده تریلی از دختر یک برج ساز

قاتـلم اما تروریست داعشی نیستم! / اعتراف نمایشگاه دار تهرانی به قتل + عکس

شکنجه های هولناک قاتل ایرانی در سلول داعشی ها / او پس از قتل فرار کرده بود + عکس

اعتراف کثیف یک مرد در قتل وحشتناک همسر و کودک 11 ماهه اش + عکس

نوعروس کرجی داماد را بخشید تا اعدام نشود! / راز ملاقات های پنهانی عروس چه بود؟ + عکس

انتقام زشت از دختر همسایه به خاطر جواب منفی

ناپدید شدن اسیدپاش اصفهان در یکقدمی پلیس + عکس

نقشه عجیب زن تهرانی برای سنجش عشق شوهرش / مینا اعتراف کرد!

رویا از قاضی خواست تا چشم خواهر کوچکترش را کور کنند / پرونده عجیب در دادگاه تهران

اعتراض شدید دانشجویان بخاطر مرگ دختر دانشجو در حمام خوابگاه + فیلم و عکس

رسومات عجیب ازدواج داعشی ها با دختران

چهار حرف راستی که بهتر است به شوهرتان نگویید!

پسر اوتیسمی سال‌ها توسط خانواده‎ بی رحم اش زندانی بود + فیلم و عکس

سلفی نگرفتند و جان یک تن را نجات دادند! + فیلم

ناگفته های تارا از قتل وحشتناک جوان مهابادی و دو دختر به نام کیمیا و ملیکا + عکس

بلای هولناک که بر سر دختر جوان در پشت پیشخوان مغازه آمد + عکس

 

کدخبر: 313858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟