photo_2017-09-26_00-05-47

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 8صبح دیروز به قاضی کاظم‌ میرزایی، بازپرس ویژه قتل Murder مشهد خبر رسید که زوج جوانی در خانه‌ای در منطقه  آرامگاه فردوسی به قتل رسیده‌اند. کسی که پلیس را در جریان این جنایت قرار داده بود، برادر یکی از مقتولان(زن جوان) به نام صادق بود. او مدعی شده بود: دامادمان شب قبل در خانه‌مان مهمان بود. صبح که شد، مادرم راهی محل کارش شد و من هم برای خرید بنزین به پمپ‌بنزین رفتم و خواهرم و شوهرش در خانه تنها بودند اما وقتی برگشتم با صحنه هولناکی روبه‌رو شدم.
فرد ناشناسی وارد خانه ما شده و خواهرم و دامادمان را به قتل رسانده بود. به‌دنبال این جنایت، قاضی میرزایی به همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه Incident شدند. زوج جوان به طرز هولناکی به قتل رسیده بودند و به‌نظر می‌رسید زمانی که در خواب بوده‌اند هدف حمله قاتل The Murderer قرار گرفته‌اند. مأموران برای کشف راز جنایت به تحقیق از پسر جوانی پرداختند که پلیس را خبر کرده بود. صادق گفت: حدس می‌زنم که جنایت توسط داماد سابق‌مان رخ داده است.
خواهرم چند سال قبل با مرد جوانی ازدواج کرد اما به‌دلیل اختلافاتی که داشتند، از هم جدا شدند. پس از آن داماد سابق‌مان مدام تهدید می‌کرد که بلایی سر خواهرم می‌آورد و بالاخره تهدیدش را عملی کرد. با اظهارات صادق، تحقیقات مأموران ادامه یافت و آنها به سراغ داماد سابق این خانواده رفتند. خانواده وی گفتند که او چند روزی است که در کمپ ترک اعتیاد بستری شده است.
مأموران با کمپ تماس گرفتند و مسئولان آنجا تأیید کردند که مرد مظنون شب قبل در کمپ بوده و از آنجا خارج نشده است. ظن پلیس در حالی از داماد سابق خانواده کنار رفت که قاضی جنایی به اظهارات صادق(برادر زن جوان) مشکوک بود. از طرفی بررسی‌های تخصصی کارآگاهان نشان می‌داد که قتل از سوی فردی آشنا صورت گرفته که به راحتی وارد خانه شده و دست به جنایت زده است.
در چنین شرایطی دستور بازداشت صادق صادر شد. مرد جوان تحت بازجویی قرار گرفت و درحالی‌که تلاش می‌کرد خود را بهت زده نشان دهد در نهایت ظهر دیروز لب به اعتراف گشود و به قتل خواهر و دامادشان اعتراف کرد. او گفت: از مدتی قبل با خواهرم مشکل داشتم.
او پس از شکست در ازدواج اولش، برخلاف نظر من با پسر جوان دیگری ازدواج کرد و به عقد او درآمد. به همین دلیل شب حادثه که دامادمان مهمان خانه ما بود، تصمیم گرفتم هم او و هم خواهرم را به قتل برسانم و این جنایت را به گردن داماد سابق‌مان بیندازم که موفق نشدم.با اعتراف عامل جنایت، برای او قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

داماد شیطان پرست عروس را شب حجله کشت! + عکس

کارگردان مشهور زن زیبایش را در ویلا کشت + عکس

اولین گفتگو با قاتل ستایش در زندان / ادعای عجیب قاتل به داشتن همدست! + عکس

معمای مرگ کارمند زن دانشگاه

پزشک تبریزی محاکمه شد

گفتگو با پلیس اخراجی که در تهران تبهکاری می کرد + فیلم و عکس

پسر خردسال در حاشیه جنگل طعمه خرس گرسنه شد

سحر وقتی شوهرش به سفر می رفت مرا به خانه اش می برد تا اینکه! + عکس

اعدام پر سرو صدای یک جوان 27 ساله در زندان یاسوج

این مرد قبل از مرگ قاتل آتنا اصلانی را می شناخت / اسماعیل رنگرز او را کشت؟! + عکس

رییس باند مشهد پارتی دستگیر شد / او به گرگ معروف بود

قتل وحشیانه عروس و داماد مشهدی در اتاق خواب + عکس

سینه ریز 2 میلیارد تومانی ارثیه دردسرساز کارخانه دار تهرانی بود +عکس

در جشن عقدکنان فهمیدم نامزدم بدچشم و بی تعهد است / حماقت کردم و صیغه یک مرد متاهل شدم

کدخبر: 310052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟