یه گزارش گروه جنایی رکنا،سرهنگ" محمدرضا روشندل" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در این باره گفت: در سال 1392 فقدانی پسر 27 ساله ای به پلیس آگاهی شهرستان اعلام شد و با ثبت مشخصات مفقودی این فرد در سامانه پلیس، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد که بعد از گذشت چندین سال هیچ اطلاعی از سرنوشت او به دست نیامد.

در مراحل رسیدگی به این پرونده و بعد از مدتی از فوت پدر خانواده، اطلاعاتی از قتل Murder فرد مفقودی به دست آمد و بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان در این خصوص با تحقیقات از اعضای خانواده آغاز شد.

در مراحل بازجویی اعضای خانواده مشخص شد که پسر جوان خانواده به علت اعتیاد، با پدرش درگیری داشته است و سرانجام توسط پدر خانواده به قتل رسیده و در حیاط منزل دفن می شود.

بعد از گذشت چند سال و بعد از فوت پدر با توجه به حرکات و رفتار مشکوک او و گریه و زاری که در گوشه ای از حیاط منزل داشته، دیگر اعضای خانواده به رفتار او مشکوک می شوند و بعد از فوتش، اقدام به کندن حیاط منزل می کنند که با آثار جسد برادرشان روبرو می شوند.

با هماهنگی مقام قضائی جسد مقتول برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی ارسال شد و مراحل رسیدگی به پرونده همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 309417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟