نقشه کثیف جوان ورزشکار برای دختران و زنان آبادانی +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های کیف و گوشی قاپی از زنان و دختران در سطح شهر دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس برای دستگیری عامل این سرقت Stealing ها وارد عمل شوند.
ماموران در گام نخست به سراغ طعمه های دزد The Thief تک رو رفتند و در تحقیقات پی بردند که سارق تک رو مرد قوی هیکل و ورزشکاری است که سوار بر موتور در خیابان های خلوت، زنان و دختران را هدف سرقت های خود قرار می دهد.
در ادامه تیم تجسس به محل های سرقت رفته و در بازررسی دوربین های مداربسته رفته و تصویر سارق قوی هیکل را در زمان سرقت از یک دختر جوان به دست آوردند و در گام بعدی تصویر این دزد جوان در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار گرفت.
ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 12 ظهر روز گذشته ماموران کلانتری 13 قدس سارق جوان را در میدان طیب شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سارق جوان که یک مغازه دار در بازار Store آبادان است و در وضعیت مالی خوبی قرار دارد ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در برابر فیلم لحظه سرقت هایش قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.
این متهم گفت: هیچ نیازی به پول نداشتم و تنها به خاطر هیجانی که در زمان سرقت وجود داشت دست به سرقت گرفتم و 20 زن و دختر را هدف سرقت هایم قرار داده ام.
بنا به این گزارش، این متهم سابقه دار پس از اعتراف به سرقت هایش به مقام قضایی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 309043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟