راز قتل گروگان ۴۰۰ میلیونی در سینه کارگر باغبان +عکس

تحقیقات پلیس در این‌باره از روز 17شهریور‌ماه سال 95 در فردیس کرج آغاز شد. آن روز زنی نزد مأموران رفت و گفت که شوهر 53 ساله‌اش مفقود شده است.

او گفت: شوهرم در کار تولید لوازم ورزشی است. او در یک باغ بزرگ که متعلق به برادرش است کارگاه تولیدی دارد و وضعیت زندگی‌مان خوب است. او هر روز صبح به کارگاه می‌رفت و غروب برمی‌گشت اما دیشب هرچه صبر کردم به خانه نیامد و هیچ‌یک از دوستان و آشنایانش هم از او خبر ندارند.
گزارش یک آدم‌ربایی
با ثبت مشخصات این مرد تلاش‌ها برای یافتن او آغاز شد. 2 روز از ناپدید شدن وی می‌گذشت و پلیس نتوانسته بود ردی از او بیابد. از سویی خانواده‌اش نیز اعلام کردند به هیچ‌کس مظنون نیستند تا اینکه همسر مقتول برای دومین مرتبه نزد مأموران رفت و گفت شوهرش توسط افراد ناشناسی ربوده شده است. او گفت: ساعاتی قبل فرد ناشناسی تماس گرفت و گفت شوهرم را ربوده است. او گفت برای آزادی‌اش 400 میلیون تومان پول می‌خواهد.
من هم از آدم‌ربا چند روز فرصت خواستم تا این پول را فراهم کنم.با مطرح شدن موضوع آدم‌ربایی پرونده روی میز قاضی رسول نقی‌زاده رازلیقی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای فردیس قرار گرفت و تحقیقات تخصصی در این‌باره آغاز شد. در این مرحله کارآگاهان با ارائه آموزش‌های لازم به همسر مرد ربوده شده از او خواستند درصورتی که آدم‌ربا بار دیگر تماس گرفت از او بخواهد تا صدای شوهرش را برایش پخش کند.
طبق پیش‌بینی پلیس چند روز بعد مرد غریبه بار دیگر تماس گرفت تا زمان و مکان دریافت 400میلیون تومان را اعلام کند اما همسر گروگان hostage گفت تا زمانی که صدای شوهرش را نشنود پولی پرداخت نمی‌کند. این آخرین تماس تلفنی مرد گروگانگیر با خانواده گروگانش بود و بعد از قطع تماس، دیگر خبری از او نشد.
در تعقیب متهم
قطع ارتباط گروگانگیر با خانواده مرد ربوده شده نشانه خوبی نبود. این احتمال وجود داشت که او از رسیدن به پول نا‌امید شده و گروگانش را به قتل Murder رسانده باشد. با این حال تحقیقات در شاخه‌های مختلف ادامه یافت. یکی از اقدامات پلیس ردیابی‌های تخصصی بود. این کار خیلی زود مأموران را به نتیجه رساند و به دستگیری مرد جوانی منجر شد. با کشف تلفن همراه مرد ربوده شده نزد وی، این مرد گفت تلفن را از کارگری افغان به نام نعمت گرفته است.
نعمت از کارگرانی بود که در باغ مرد مفقود‌شده کار می‌کرد و در کار تولید بلوک‌های سیمانی بود. 4‌ماه بعد از تشکیل پرونده، وقتی مأموران وی را بازداشت کردند او گفت که از سرنوشت مرد مفقود شده اطلاعی ندارد و نمی‌داند چه بلایی بر سرش آمده است. با این حال وی درباره اینکه چطور توانسته گوشی تلفن همراه او را به‌دست بیاورد توضیح قانع کننده‌ای نداشت. از سوی دیگر متهم ادعا می‌کرد که مرد مفقود شده را در حال خروج از باغ دیده است. این در حالی بود که مأموران لباس‌های او را در باغ کشف کردند و این نشان می‌داد او لباس کار به تن داشته است و هرگز با آن لباس‌ها باغ را ترک نمی‌کرد. حتی به دستور بازپرس پرونده سگ‌های جست‌وجوگر پلیس آگاهی نیز جای جای باغی که مرد مفقود شده در آنجا کار می‌کرد را جست‌وجو کردند اما باز هم نتوانستند ردی از او بیابند.
کشف جسد زیر درخت گردو
8‌ماه از دستگیری تنها مظنون پرونده می‌گذشت تا اینکه سرانجام چند روز قبل وی اعتراف کرد که مرد ناپدید شده را به قتل رسانده و جسدش را در باغ دفن کرده است. او درباره جزئیات این جنایت گفت: من به‌عنوان کارگر بلوک‌زنی در بخشی از باغ کار می‌کردم. یک روز آب کارگاه قطع شده و چون کار تولید بلوک سیمانی با آب است کارم معطل مانده بود. تصور کردم که مقتول آب را قطع کرده است. به همین دلیل سراغ او رفتم و سر این موضوع با یکدیگر بگو مگو کردیم و درحالی‌که عصبانی شده بودم یک آجر برداشتم و با آن ضربه‌ای به سر وی زدم و او را به قتل رساندم.
در ادامه گودالی زیر یک درخت گردو حفر و جسد را در آنجا دفن کردم و برای اینکه جسد هیچ وقت کشف نشود روی آن را بتن ریختم.

وی ادامه داد: 2روز از قتل گذشته بود که تصمیم گرفتم با خانواده مقتول تماس بگیرم و ادعای آدم‌ربایی را مطرح کنم. می‌خواستم با این کار هم به پول برسم و هم پلیس را گمراه کنم اما در نهایت دستگیر شدم.
به‌دنبال اعترافات تکان‌دهنده این کارگر گروهی از مأموران راهی باغ شدند و با راهنمایی متهم جسد مقتول را از داخل گودالی که روی آن با مقدار زیادی بتن پوشانده شده بود بیرون کشیدند. هرچند جسد تا حدود زیادی از بین رفته بود اما شواهد و مدارک نشان می‌داد متعلق به مرد مفقود شده است.با وجود این دستور انجام آزمایش دی‌ان‌ای برای روشن شدن هویت قطعی وی صادر شد.
قاضی رسول نقی‌زاده رازلیقی، بازپرس جنایی فردیس گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد دیگر این جنایت همچنان در جریان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خون بازی دختر جوان به خاطر پسر همسایه که به سربازی رفت!

ناله های مادر ابوالفضل 11 ساله در دادسرا / جوان شیطان صفت به پزشکی قانونی رفت +عکس

اعدام هولناک یک سوری با ضد هوایی داعشی ها / + فیلم 14+

3 مرد چادر زنانه را از سر گدای مرد کشیدند / در جنوب تهران رخ داد + فیلم

وقتی نیمه شب به اتاق دخترم رفتم، شوهرم را در وضعیت بد در آنجا دیدم!

عاقبت دردناک قضاوت اشتباه از روی ظاهر + فیلم و عکس

شادمانی رهبر کره شمالی بعد از آزمایش موشک جدید + فیلم و عکس

اعتراف دزدان «دیلم به دست» + عکس

قتل داماد به خاطر 40 هزار تومان!

صدورحکم قتل دختر وپسر عاشق به خاطر ازدواج خارج از طایفه ای +عکس

توطئه شوم 4 زن تهرانی برای یک جوان / آن ها مدعی بودند به زور به یک ویلا برده شده اند!

تصادف وحشتناک موتور سوار در مسابقه خیابانی + فیلم

انتقام گیری 4 زن تهرانی به خاطر شکست در ارتباط عشقی با جوان تحصیلکرده + عکس

اعتراف دزدان سوپر مارکت‌ها به زورگیری‌های سریالی در نیمه‌شب تهران +عکس

تیراندازی مرگبار روبروی یک باشگاه شبانه + عکس

حمله مورچه ها به نوزادهای دو قلو رها شده در کنار سطل زباله بیمارستان/در بندرعباس رخ داد + عکس نوزادها

صد روز بستری و روزگار ناخوش علی/ چشم امید بیمار به تصمیم سازمان عذا و دارو + عکس

پدر آتنا اصلانی در اقدام غیر منتظره وکیل پرونده دخترش را غزل کرد + عکس

ماجرای عروسکی عجیب که برای خانواده آتنا اصلانی ارسال شد/این عروسک دهانی برای فریاد ندارد + عکس

پای مربی سابق پرسپولیس قطع شد! +عکس

 

کدخبر: 306366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟