به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing به عنف در شهر اهواز سردارحیدر عباس زاده رییس پلیس Police استان خوزستان دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شوند.

ماموران دایره مبازره با سرقت های خشن پلیس استان خوزستان در گام نخست به محل های سرقت رفته و با بررسی دوربین های مداربسته سطح شهر موفق به شناسایی چه زورگیرجوان شدند و در همین راستا تصویر متهم در اختیار تیم های گشت پلیسی قرار گرفت.

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه عصر روز دوشنبه ماموران پلیس در زمان گشت زنی موفق به شناسایی زورگیر جوان شدند و در حالیکه او را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده بودند متوجه شدند که وی قصد زورگیری از مرد جوانی را دارد.

در این لحظه ماموران در حالیکه زورگیر جوان برای اجرای نقشه اش دست به کار شده بود وارد عمل شدند و استفاده از قانون Law به کارگیری سلاح، زورگیر جوان را از ناحیه پا هدف قرار دادند.

بدین ترتیب متهم روانه بیمارستان شد و در همان بررسی های ابتدایی 7 تن از طعمه های این زورگیر جوان با حضور در بیمارستان وی را شناسایی کردند.

بنا به این گزارش، متهم پس از بهبودی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی اهواز قرار خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 


 

 

کدخبر: 304744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟