فریادهای" بابا بابا " ی 2 دختر در قتل عام فجیع خانوادگی/همسایه ها شوکه هستند + عکس
حجم ویدیو: 4.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش گروه جنایی رکنا، شب گذشته زنی در تماس با کلانتری از مرگ دو برادر زاده اش با ضربات چاقو به دست پدرشان در تهرانپارس خبرداد.

با گزارش موضوع تیمی از کارآگاهان جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل Murder در محل جنایت Crime حاضر شدند و با جسد بی جان دو دختر جوان که از ناحیه سینه و پهلو با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده بودند، رو به رو شدند.

در ادامه عمه سولماز و سوگند دو دختر به قتل رسیده به ماموران گفت: ساعتی قبل برادر 48 ساله ام به نام شهرام با من تماس گرفت و مدعی شد دو دختر 19 و 22 ساله اش سوگند و سولماز را به قتل رسانده و خودش هم با خوردن قرص برنج خودکشی کرده است. چون می دانستم او با همسرش اختلاف دارد و مادر خانواده 50 روز است که خانه را ترک کرده است، بلافاصله خودم را به خانه برادرم رسانده و با کمک همسایه ها وارد خانه شدیم.

وی ادامه داد: وقتی به خانه رسیدیم برادرم نیمه جان بود که او را به بیمارستان منتقل کردیم و من با جسد غرق خون دو برادر زاده ام روبرو شدم.

این در حالی است که ساعاتی بعد مسئولان بیمارستان در تماس با پلیس Police اعلام کردند شهرام به دلیل مسمویت ناشی از قرص برنج جان خود را از دست داده است.

با حضور بازپرس در محل جنایت مشاهده شد اجساد غرق در خون دو دختر هفده و بیست و یک ساله به نام سوگند و سولماز در حالیکه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌اند، داخل آشپزخانه افتاده است همچنین یک قمه که جنایت با آن انجام شده بود،‌ داخل آشپزخانه کشف شد.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان با دست‌نوشته‌ای روی تلویزیون مواجه شدند که قاتل The Murderer در آن عنوان کرده بود به خاطر اختلافاتی که با همسر و برادران همسرم داشتم این کار را انجام دادم، برادرهای همسرم در زندگی من دخالت کرده و باعث شدند تا به من خسارات مالی وارد شود.

کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها سراغ همسایه‌های مقتولان رفتند که یکی از همسایه‌ در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت 8:30 شب با صدای «بابا،‌ بابا» یکی از دخترها تا مقابل در خانه آنها آمدم اما صدا قطع شد و به منزلمان برگشتم.

بررسی‌ها در رابطه با این پرونده نشان داد که مادر این دو دختر حدود 40 روز قبل منزل را ترک کرده و به خانه رفت‌وآمد نداشته است همچنین عامل جنایت دارای شغل بوده و وضعیت مالی بدی نداشته‌ است.

یکی از همسایگان شهرام به خبرنگار رکنا، گفت: این خانه متعلق به مادر شهرام بود که بعد از مرگش به شهرام رسید. در این چند سالی که آنها در اینجا ساکن هستند ما به جز چند بار هیچ سرو صدای از آنها نشنیدیم.

از رفتارهای شهرام متوجه شدم او اعتیاد دارد و با همسرش به اختلاف خورده است تا حدی که سری آخر همسر او حدود دو ماه از این خانه رفت و دیگر برنگشت. دختران شهرام را به جز دو سه بار بیشتر ندیدم اما به نظر دختران خوبی می آمدند

وی درباره شب جنایت گفت: شب حادثه Incident صدای فریادهای بابا بابا را شنیدم و تا آمدن ماموران از قتل بی خبرم بودم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین دست‌ نوشته پدر بی رحم چه بود؟ +عکس

سرقت خودرو حامل نوزاد +عکس

شب «بله برون» من و وحید خیلی کوتاه بود! / وقتی شوهرم به زندان رفت

شیطان صفت 101 ساله با شکایت یک دختر محکوم شد + عکس

50 میلیون تومان هزینه یک استکان چای داغ برای قاتل + عکس

با زن دوست صمیمی ام ارتباط شیطانی گرفتم و یک دختر مرا به زندگی بازگرداند!

قتل شهردار در گورستان ! +عکس

قتل در لبنیاتی شهرک مسعودیه + عکس

سـریال اتوبوس های مرگ! +عکس

فیلم / درگیری هواداران پرسپولیس با هواداران الاهلی / مهدی طارمی دخالت کرد

ماجرای دسته گل عجیب یک عروس

خیاط قاتل، عاشق خوانندگی بود! + عکس

تصاویری عجیب از بازیگوشی راهبه ها

اعتراف رضا سوری خواننده زیرزمینی به قتل در استودیوی ضبط صدا +عکس

فریادهای" بابا بابا " ی 2 دختر در قتل عام فجیع خانوادگی/همسایه ها شوکه هستند + عکس

جزئیات دلیل مرگ بازیگر مشهور و جوان سینما منتشر شد+عکس

قتل دختر19 ساله در پارتی شبانه/جسد داخل یخچال بود+ عکس دختر

اظهارات وحشتناک مسافران اتوبوس مرگ در آبعلی +عکس

مرگ پزشک سرشناس بابلی در حادثه دره جاجرود + عکس

لحظه مرگ قاتل خطرناک فراری با گلوله پلیس / کورش که بود؟ + فیلم

کدخبر: 304643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
امیر حسین جان
آیا این خبر مفید بود؟