به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان سرقت Stealing کابل های زیرزمینی در مناطق شرکتی قرار گرفتند و با توجه به گسترده بودن این سرقت ها سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان دستور داد تا تیمی از ماموران تجسس کلانتری 13 قدس برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شوند.
ماموران با حضور در محل سرقت ها مشاهده کردند که همه خیابان ها
ومعابر های منطقه شرکتی توسط سارقین تخریب شده و کابل های فشارقوی بسیارگرانقیمت زیرزمینی با تجهیزات مدرن توسط دزدان از زیرزمین بیرون کشیده شده است .
ماموران با اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات اطلاعاتی خیلی زود سرنخ هایی به دست آوردند و نشان از آن داشت که سرقت ها از سوی چند جوان که از فرزندان خود کارمندان پالایشگاه هستند صورت گرفته است.
بدین ترتیب تحقیقات پلیسی به نتیجه رسید و مخفیگاه 4 سارق کابل های زیرزمینی شناسایی شد و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری 4 پسر جوان شدند و در بازرسی مخفیگاه شان کابل های سرقتی و تجهیزات مدرن برای بیرون کشیدن کابل های زیرزمینی به دست آمد.
ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند که 4 پسر جوان به خاطر تامین هزینه های اعتیادشان دست به سرقت می زدند.
یکی از متهمان به گفت: با تهیه تجهیزات مدرن برای بیرون کشیدن کابل های زیرزمینی دست به کار شدیم و در این مدت توانستیم پول خوبی به دست بیاوریم که بیشتر آن را برای خرید مواد مخدر Drugs شیشه استفاده کردیم.
بنا به این گزارش، متهمان پس از اعتراف به سرقت هایشان به دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شدند.
علی رنجکش
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟