به گزارش گروه جنایی رکنا، عقربه های ساعت 23:14 دقیقه سه شنبه چهاردهم شهریور را نشان می دادند که اهالی خیابان سیمرغ نیشابور در تماس با ماموران پلیس Police از درگیری 4 جوان خشمگین خبر دادند و دقایقی بعد ماموران کلانتری ۱۳نیشابور در محل حاضر شدند. 
تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن بود چهار جوان به خاطر مشاجره لفظی با هم درگیر شده و یکی از آنان با تیزی شیشه نوشابه شکسته شده ضربه ای به گردن جوان ۱۸ساله زده و متواری شده است. 
این پسر جوان که محمد رضا نام داشت بلافاصله به بیمارستان ۲۲بهمن نیشابور منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شود اما تلاش پزشکان برای نجات او بی ثمر بود و صبح روز پانزدهم شهریور او جان خود را از دست داد. 
سرهنگ حسین بیات مختاری، رییس پلیس شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت:متهم به قتل Murder با رهاکردن موتورسیکلت خود از صحنه متواری می شود و تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور با دستورات مقام قضایی آغاز شد. 
وی افزود:با تحقیقات گسترده پلیس متهم به قتل ۲۵ساله در کمتر از ۹ساعت دستگیر شد.
سرهنگ مختاری گفت:متاسفانه ناتوانی در کنترل خشم و پایین بودن آستانه صبرو تحمل چهار پسر جوان در این ماجرا منجر به وقوع درگیری بین آنها شد و پسر ۲۵ساله که کنترل خود را از دست داده بود شیشه نوشابه ای را شکسته و جوان 18 ساله را هدف قرار می دهد.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟