زندانیان ابتدا کاری کردند که برای درمان به بیمارستان منتقل شوند و وقتی پایشان به آنجا رسید دوستان‌شان وارد عمل شدند و با استفاده از سلاح‌های سرد و گرم زندانیان را فراری دادند. هرچند این نقشه در اهواز جواب داد و تبهکار زندانی فرار Escape کرد اما زندانی‌ای که در تهران گریخته بود به ضرب گلوله مأموران از پا درآمد و چند ساعت بعد جسدش نزدیک پارکی کشف شد.

نخستین حادثه Incident ظهر سه‌شنبه در بیمارستان شهدای هفتم تیر تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مأموران زندانی 35ساله‌ای را که به اتهام دست داشتن در 54فقره سرقت Stealing در ندامتگاه مرکزی تهران زندانی شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.

این زندانی چند ساعت در بیمارستان تحت درمان قرار داشت تا اینکه مأموران بدرقه زندان Prison او را به حیاط بیمارستان منتقل کردند تا سوار مینی بوس زندان کنند. درست در همین لحظه چند مرد جوان که تا آن لحظه بیرون از محوطه بیمارستان بودند با چاقو و قمه به سوی مأموران بدرقه هجوم بردند. آنها با ضربات چاقو یکی از مأموران زندان و یکی از نگهبانان بیمارستان را به‌شدت مجروح کرده و سپس مرد زندانی را سوار یکی از موتورسیکلت‌هایشان کردند و خواستند او را فراری دهند.

همه‌‌چیز شبیه فیلم‌های هالیوودی بود و افرادی که در محوطه بیمارستان بودند ناباورانه این صحنه‌ها را تماشا می‌کردند. در این لحظه بود که مأموران با تیراندازی به سوی مرد زندانی تلاش کردند تا مانع فرارش شوند. حتی یکی از مأموران با پای پیاده دنبال آنها ‌دوید. هرچند مأموران 3گلوله شلیک کردند اما سرانجام زندانی جوان توانست با کمک دوستانش بگریزد.

4ساعت بعد

با اعلام خبر فراری دادن زندانی از بیمارستان، تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری وی آغاز شد. مأموران با استفاده از اطلاعاتی که درباره وی داشتند تلاش کردند در کوتاه‌ترین زمان ممکن رد او را بزنند. حدود 4ساعت از حادثه در بیمارستان می‌گذشت تا اینکه مأموران پیکر نیمه جان مرد جوانی را که به‌شدت مجروح شده بود در کنار پارکی کشف کردند. هرچند او به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند دقایقی از مرگش می‌گذرد.

او به‌دلیل اصابت گلوله جان باخته بود و در جریان بررسی‌ها معلوم شد که وی همان زندانی فراری است. در این شرایط ماجرا به قاضی ایلخانی، بازپرس دادسرای امور جنایی گزارش شد و وی دستور انجام تحقیقات در این‌باره را صادر کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد که هنگام فرارِ این زندانی، گلوله مأموران به وی اصابت کرده و با وجود اینکه دوستانش توانسته بودند وی را فراری دهند اما چند ساعت بعد وقتی وی به‌دلیل شدت خونریزی جانش را از دست داده بود او را کنار پارک رها کرده‌اند. همچنین معلوم شد همدستان این مرد لباس‌های زندان را از تنش بیرون آورده و لباس‌های دیگری به وی پوشانده بودند.

حادثه مشابه در اهواز

یک روز از فرار نافرجام زندانی تهرانی می‌گذشت که از اهواز خبر رسید زندانی دیگری که برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بود توانسته در حادثه‌ای مشابه فرار کند. این حادثه ساعت 10:35دیروز در بیمارستان طالقانی اهواز اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که زندانی با علائم سوختگی توسط 3مأمور به بیمارستان منتقل شده بود.

مأموران ابتدا مرد زندانی را از آمبولانس خارج کردند و در ادامه 2نفر از آنها برای انجام کارهای پذیرش وارد ساختمان بیمارستان شدند. یکی از مأموران نیز زندانی بیمار را با ویلچر به سوی ساختمان می‌برد اما ناگهان 3مرد مسلح از پشت به وی حمله کرده و توانستند زندانی را سوار یک دستگاه خودروی پژو کرده و فرار کنند.

در جریان این حادثه مأموران به سوی خودروی تبهکاران تیراندازی کردند اما با تیراندازی متقابل آنها مواجه شدند و یکی از گلوله‌های تبهکاران به ساق پای یکی از پزشکان اصابت کرد و باعث جراحت وی شد.دکتر رمضان احدی، قائم‌مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این‌باره گفت: خودروی تبهکاران فاقد پلاک بود و با وجود تلاش مأموران آنها زندانی بیمار را فراری دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

سرنوشت شوم یک مرد با خواهر عروس اش در خودرو+ فیلم

زلزله باعث یک قتل شد/هیچکس باور ندارد

دزدیدن رمز تلگرام دختر صاحبکار برای شیطنت های کثیف

راز شیطانی 4 زن و مرد در خانه کثیف

قتل با شلیک گلوله در قلب / در ساوه رخ داد

یک زندانی را با شلیک در بیمارستان طالقانی فراری دادند!

خودکشی دختر ۱۹ ساله با شلیک گلوله

شیطان پارس آباد به حکم اعتراض کرد/پرونده قتل «آتنا اصلانی» در دیوان عالی کشور

زن می خواست میوه بخرد شوهرش با چاقو او را زد/ قتل به خاطر متلک‌پرانی به دختر نوجوان

دختر 17 ساله با مرد 112 ساله ازدواج کرد +عکس

دسیسه شوم زن و شوهر جوان برای پسر 17 ساله/مهدی در خانه این زوج چه می کرد؟

کشف جسد تجزیه شده و برهنه در دل جنگل + عکس

موش ها باعث سیل های ویرانگر هستند!/سدها در خطر شکستن قرار دارند

شیطان اینترنتی به دخترخاله اش هم رحم نکرد/این مرد شکارچی کودکان بود + عکس

عجیب اما واقعی/این دزد ماشین میلیونر شد!

نجات ۲ دختر دانش‌آموزان از خطر قطع نخاع /شیرینی کوچک در برابر تلخی فاجعه واژگونی اتوبوس

زندانی قلدر همه ماموران پلیس را کتک زد! + فیلم هیجان انگیز

دعوای 2 مرد برهنه در خیابان/پلیس با شوکر سر رسید+ فیلم و تصاویر

راز عضویت 6 مقام دامپزشکی در باند مافیای گوشت برملا شد

قاتل دیوانه جسد زنش را 70 تکه کرد و ...+ عکس روز عروسی قاتل و همسرش

مریم 30 ساله تن به هر کاری داد تا اینکه فهمید باردار است و ...

پدرزن سابقم به زن دومم نظر داشت به او هشدار دادم گوش نداد تا اینکه.....+ عکس

پیشنهاد بی شرمانه یک مرد به همکار زن رسوایی به بار آورد

قطع دست و پای محدثه دختر حادثه دیده اتوبوس جاده داراب+ عکس

آویزان شدن مامور برق صومعه سرا براثر برق گرفتگی+ عکس

کدخبر: 302794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟