فرزندان به خطای شوم مادر چشم بستند!افسانه شرمسار بچه هایش شد+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، افسانه 50 ساله سی ام شهریور 89 همسر 60 ساله اش به نام نقی را در خانه شان در خیابان جمهوری تهران با یک ضربه چاقو به سینه اش کشت و تسلیم پلیس Police شد.

وی در بازجویی ها گفت: همسرم راننده اتوبوس و معتاد Addicted بود و بیشتر اوقات را در بیرون از خانه به سر می برد. به همین خاطر همیشه با هم درگیر بودیم. چند سال قبل او خانه مان به نام من سند زد و همین موضوع باعث شدید تر شدن درگیری های بین ما شد. دختر و پسرم درکشور سوئد زندگی می کردند و من و همسرم تنها بودیم. آخرین بار وقتی با همسرم درگیر شدم به رویم قمه کشید. او قصد کشتن Killing مرا داشت که برای دفاع از خودم کارد آشپزخانه را به دست گرفتم. من می خواستم شوهرم را بترسانم اما نمی دانم چطور شد که به سمت من حمله کرد و کارد آشپزخانه به سینه اش فرو رفت.

به دنبال اعتراف های این زن برای وی کیفرخواست صادر شد اما چون فرزندانش در خارج از کشور زندگی می کردند روند رسیدگی به پرونده با کندی پیش رفت. تا اینکه با گذشت 7سال از جنایت Crime دختر و پسر قربانی به ایران بازگشتند وبدون قید و شرط اعلام گذشت کردند. به این ترتیب افسانه دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور یک مستشار از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شد.

در این جلسه افسانه اشک پشیمانی و. شرمساری ریخت و گفت : باور کنید حاضر به مرگ شوهرم نبودم. هنوز هم نمی دانم چطور چاقو به سینه او فرو رفت.من از قتل Murder شوهرم پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟