به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس Police آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت یکی از نمایندگی های بیمه در شهر اصفهان مبنی بر اینکه فردی با ارائه جعل 220 بیمه نامه خودرو و دستکاری مندرجات و سنوات بخش بیمه و مشخصات خودرو بیش از سه میلیارد ریال به این نمایندگی ضرر و زیان وارد کرده است، تحقیقات در این زمینه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود: در ابتدا با پیگیری ها و هماهنگی های قضایی همه 220 دستگاه خودروی سبک و سنگین از طریق سیستم شناسایی و توقیف و پس از انجام تحقیقات از صاحبان آنها هویت اصلی متهم به دست آمد که مشخص شد وی از کلاهبرداران و جاعلان سابقه دار است.
این مقام مسئول با بیان اینکه متهم مرتب اقدام به جابجایی مخفیگاه خود می کرد افزود: سرانجام این جاعل حرفه ای طی یک عملیات غافلگیرانه در حالی که قصد انتقال به مکان دیگری را داشت در مخفیگاه خود دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک دستگاه لب تاپ، اسکنر، پرینتر و چندین لاشه بیمه نامه مجعول در مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: محتویات داخل سیستم رایانه متهم مانند سربرگ ها و اطلاعات مرتبط با بیمه نامه خودرو حکایت از اقدامات گسترده وی در جعل بیمه نامه ها داشت که مدارک مستند سازی و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی افزود : در ادامه تحقیقات دو نفر دیگر از همدستان متهم نیز در عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آنها 18 عدد بیمه نامه و تعدادی لاشه بیمه نامه و تجهیزات مخصوص جعل کشف و دربررسی های صورت گرفته مشخص شد که این افراد درزمینه جعل بیمه نامه ها و تحویل آنها به نمایندگی ها بیمه با متهم همکاری داشتند.
این مقام مسئول به رانندگانی که از روی آگاهی اقدام به استفاده از بیمه نامه های جعلی می کنند نیز هشدار داد و گفت: این افراد نیز مجرم بوده و بایستی در برابر قانون Law نسبت به عمل مجرمانه خود پاسخگو باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اتفاق عجیب در نقض حکم اعدام دو شیطان صفت در کرج +عکس

اقدام شیطانی دکتر «شاه» با زنان و دختران در اتاق عمل + عکس

بلای شومی که بر سر دختر دانشجو در نیشابور آمد / پلیس در تعقیب 3 جوان است

پرسه زنی شوم مرگ در جاده هراز + عکس

مرگ دختر دانش آموز نخبه در اتوبوس واژگون شده داراب + عکس

ایران در سوگ دختران فرزانه / بندر عباس به سوگ نشست+ عکس

اعتراف هولناک به قتل زن باردار + عکس

ربودن دختر از عروسی + عکس

نقشه کثیف سعیده برای نوعروس خوشبخت + عکس

زنم را طلاق دادم و بعد برادر کوچکترم را کشتم! + عکس

کف آشپزخانه افتاده بودم وقتی به هوش آمدم دوباره او به سراغم آمد و...

بندرعباسی ها برای یاد بود جانباختگان حادثه اتوبوس دختران دانش آموز در خیان ها شمع روشن کردند + عکس

تکرار تلخ تاریخ در مرگ دانش آموخته های نخبه کشور / مریم میرزاخانی 20 سال پیش چه گفت؟ +عکس

راز تلخی که شب عروسی دختر خانواده تا صبح پنهان ماند!

مرگ دلخراش مامور پلیس در محور دماوند به فیروزکوه + عکس

سقوط مامور چترباز پلیس از ارتفاع 2000 متر در کیاشهر / چتر باز نشد! + عکس

مادری ازقصاص قاتل فرزندش گذشت تا پسرش را نجات دهد

کدخبر: 301007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟