راز قتل آتشین ۴نفر در قهوه‌خانه غیرمجاز در اهواز +عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، حدود ساعت 3بامداد هشتم مردادماه، آتش‌نشانان اهواز در جریان آتش‌سوزی در قهوه‌خانه‌ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر قرار گرفتند. تیم‌های اطفای حریق راهی محل حادثه Incident شدند و تلاش برای خاموش‌کردن شعله‌های آتش شروع شد. محل حادثه یکمنزل مسکونی بود که بخشی از آنجا به‌صورت غیرمجاز تبدیل به یک قهوه‌خانه شده بود. در زمان حادثه 44نفر داخل قهوه‌خانه حضور داشتند که آتش‌نشانان  پس از اطفای حریق به کمک آنها رفتند. هر چهارنفر بر اثر دودگرفتگی از حال رفته بودند و همگی به بیمارستان انتقال یافتند اما ساعتی بعد یکی از آنها به‌دلیل شدت مصدومیت جانش را از دست داد. با این حال تلاش برای نجات بقیه ادامه یافت تا اینکه از بیمارستان خبر رسید 3نفر دیگر نیز روی تخت بیمارستان جانشان را از دست داده‌اند.

حریق عمدی
همزمان با اطفای حریق، تیمی از کارشناسان آتش‌نشانی بررسی‌های تخصصی برای مشخص‌شدن علت آتش‌سوزی را آغاز کردند. مدتی بعد آنها اعلام کردند که حریق عمدی بوده و احتمالا فردی با استفاده از بنزین آنجا را به آتش‌ کشیده است. وقتی این گزارش در اختیار پلیس قرار گرفت، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف راز آتش‌سوزی وارد عمل شدند. آنچه مشخص بود انگیزه عامل آتش‌سوزی انتقام‌جویی بوده اما او با کدام‌یک از قربانیان اختلاف داشته است؟
کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند که شب حادثه صاحب قهوه‌خانه به همراه 3نفر از مهمانانش در آنجا حضور داشتند. با توجه به تعطیلی قهوه‌خانه، آنها در را از داخل قفل کرده بودند و همین باعث شده بود که هنگام آتش‌سوزی موفق به فرار Escape نشوند. کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها به سرنخ‌هایی از یک مرد  دست یافتند که شب حادثه در حوالی قهوه‌خانه دیده شده بود. تحقیقات روی این مرد متمرکز و مشخص شد که وی یکی از قربانیان را می‌شناخته و از مدتی قبل با او بر سر مسائل خصوصی و شخصی اختلاف و دشمنی داشته است. شکی وجود نداشت که او در ماجرای آتش‌سوزی نقش داشته و به همین دلیل دستور بازداشت او صادر شد.

اعتراف به جنایت
متهم دستگیر شد و وقتی شواهد و مدارک پلیسی را علیه خود دید به آتش‌ زدن قهوه‌خانه اعتراف کرد. او گفت: از مدتی قبل با یکی از قربانیان اختلاف شخصی و خصوصی داشتم. تصمیم گرفته بودم از او انتقام بگیرم تا اینکه شب حادثه متوجه شدم او در قهوه‌خانه‌ای در حاشیه شهر حضور دارد. حدود ساعت 3 بامداد بود که با گالن بنزین به آنجا رفتم. در قهوه‌خانه از داخل قفل بود و وقتی مطمئن شدم فرد مورد نظرم آنجاست، با بنزین این محل را به آتش‌ کشیدم و فرار کردم. بعدا متوجه شدم علاوه بر فردی که با او اختلاف داشتم، صاحب قهوه‌خانه و 2نفر دیگر هم جان باخته‌اند.به گفته سردار حیدر عباس‌زاده، رئیس پلیس استان خوزستان برای متهم قرار قانونی صادر شده و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

عروس جوان از شب عروسی دل‌تنگ بود!

راز صداهای عجیب در آستارا / ناسا اشتباه کرده است! + فیلم

حمله شیطانی 2 مرد نقابدار به زن و شوهر جوان در باغ دماوند + عکس

بلعیدن مار کبری توسط یک خروس! + فیلم

فیلم حمله مرگبار مرد چاقو به دست در ترمینال جنوب +عکس

حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی صادر شد

ادعاهای عجیب وکیل قاتل آتنا اصلانی

مرگ عجیب شادمهر در بزم شبانه ایرج

عکس وحشتناک از مرگ فجیع پسر نوجوان در سقوط آسانسور

هندوانه های حشیشی توقیف شد

انتقام خونین مرد 25 ساله از کسی که به او سیگار تعارف کرد!

اعتراف جوان 30 ساله به حمله وحشیانه در ترمینال جنوب + فیلم و عکس

مقصران و عوامل حریق ساختمان پلاسکو مشخص شدند

کار کثیف و چندش آور مسافر زن با راننده اتوبوس +فیلم

چپ کردن تریلی حمل خودرهای لوکس در میاندوآب + عکس

بلایی که بر سر جسد یک زن در سردخانه بیمارستان آمد + عکس

این قاتل یک روز با جسد زنش خوابید / مهین را دوست داشتم! + عکس

واکنش فرمانداری آستارا به صداهای عجیب در آسمان این شهر + فیلم

محاکمه آدمخوارها / آخرین قربانی یک دختر 25 ساله بود + عکس

محاکمه شهروز به خاطر قتل هولناک حدیثه 8 ساله در دره فشم + عکس

اولین عکس از شبح شوم و اعتراف او به قتل فاطمه 5 ساله در فریمان+ عکس

دردسر مرگ ورزشکار زن با سیانور برای یک دندانپزشک و دوستش فرنگیس

مادرشوهرم ارتباط شوم من و مرد غریبه را دید / باید او را می کشتیم! + عکس

فیلم صحنه های شیطانی در خانه کامران!

فوری / پیکر مطهر شهید محسن حججی تحویل حزب الله لبنان شد

کدخبر: 300322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟