26 تیر 92، جسد پتوپیچ‌شده پسر جوانی در یکی از خیابان‌های جنوب تهران کشف شد. تحقیقات کارآگاهان برای کشف هویت مقتول آغاز شده بود که مردی با مراجعه به کلانتری از ناپدید شدن پسر 28 ساله‌اش وحید خبر داد و گفت: «پسرم ده روز پیش همراه دوستش سعید، سوار موتور شد و از خانه بیرون رفت. در این مدت هرچه با تلفن همراهش تماس گرفتم موفق نشدم با او حرف بزنم تا این‌که سراغ سعید رفتم. موتور پیش او بود، اما مدعی شد هیچ خبری از پسرم ندارد.» در ادامه تحقیقات مشخص شد جسد کشف‌شده متعلق به وحید بوده و عامل قتل Murder او را با استفاده جسم سخت از پای درآورده است.

ماموران با مشکوک شدن به سعید، دستگیری او را به جریان انداختند و همزمان به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند. یکی از آنها گفت: «چند روز پیش از خانه سعید صدای داد و فریاد بلند شد اما چون این اتفاق همیشه رخ می‌داد، اهمیت ندادیم. او می‌گفت وحید موتورش را دزدیده و پس نمی‌دهد. او همچنین از تسویه‌حساب خونین حرف زد.»

سعید چند روز بعد از سوی گشت کلانتری هفت‌‌چنار شناسایی و دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به قتل وحید اعتراف کرد و گفت: «دو روز قبل از حادثه، وحید موتورم را امانت گرفت اما دیگر آن را پس نداد. او لوازم خودرو می‌دزدید و ترسیده بودم از موتورم برای این کار استفاده کرده باشد. به محل کارش در یافت‌آباد رفتم. باردیگر خواستم موتورم را پس بدهد اما او به خاطر مصرف مشروب حالت عادی نداشت و فحاشی کرد. با هم درگیر شدیم و با مشت به سینه و پایش زدم. ناگهان سرش به کمدی که در مغازه بود خورد و روی زمین افتاد. سریع به یکی از دوستانم زنگ زدم. وقتی آمد، وحید را سوار ماشین کردیم و به خانه‌ام بردیم. او را به طبقه پایین بردم و به برادرم نوید سپردم. نوید مشکل روحی داشت و آن روز به خاطر مصرف داروهایش، هوشیاری پایینی داشت برای همین متوجه خرخر کردن وحید نشد و مرا هم خبر نکرد. صبح روز بعد، مادرم متوجه فوت وحید شد و گفت جسدش در طبقه پایین افتاده است. از ترس، جسد را لای پتو پیچیدم و در یکی از خیابان‌ها رها کردم.»

با ثبت این اعترافات، نوید نیز دستگیر شد. او که سابقه بستری شدن در بیمارستان به دلیل مشکلات روحی و روانی را دارد، در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست .این در حالی است که کیفرخواست پرونده به اتهام قتل عمد برای سعید و به اتهام معاونت در قتل برای نوید صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. جلسه محاکمه بزودی برگزار می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انگیزه اصلی قتل فجیع جوان مهابادی اعلام شد +عکس

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجو تهرانی در دخمه شیطانی 3 جوان + عکس

دختر مجردی که با دوربین مخفی پیش یک رمال رفت و !!!

آشنایی با پسرهای پولدار در جشن تولد ، من و دختر عمویم را به تباهی کشاند

سلفی سربازان عراقی با جنازه‌های مشمئزکننده داعشی‌ها در الحویجه + فیلم(14+)

وقتی از حمام بیرون آمدم حسین با یک کابل می خواست خفه ام کند که!!! + عکس

مرگ دلخراش امیر محمد ، دانش‌آموز تهرانی در هفته نخست مهر ماه +عکس

مردی در مشهد به آتش کشیده شد +عکس

مادر سنگدل فسایی سر کودک دوساله خود را برید و خودکشی کرد! +عکس

مجازات عجیب پدر عصبانی که به دختر جوانش در بندرعباس آسیب زده بود

خانواده جوان مقتول مهابادی : هرگونه اقدام احساسی ، جگر سوخته ما را سوخته تر خواهد کرد

گیاه خواری نوجوان ۱۲ ساله با خودکشی تمام شد! + عکس

یک لوله کش جسد نوزادی را در مخزن فاضلاب کشف کرد+ عکس

چرا دانش آموز جیرفتی با تیغ موکت بری به مدیر مدرسه حمله کرد؟

اندیشه های شیطانی در وجود قاتلان جوان مهابادی

ملیکا را به خانه متروکه بردم، دست هایش را با بند کفش هایم بستم!!+ عکس

تجاوز 4 پسر جوان به دختر تهرانی / او با دوست پسرش قرار داشت که ...

تجاوز به  لادن 21 ساله در پایان بزم شبانه در ویلا

جراحی‌های کثیف روی دختر جوان مشهدی در آرایشگاه

نگاه های فرزین در دانشگاه مرا میخکوب کرد / وقتی به خودم آمدم خودم را تسلیم او دیدم!

علت مرگ حامد هاکان خواننده پاپ چه بود؟+ عکس

کدخبر: 300216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟