صدور کیفرخواست برای قاتل تبسم کوچولو  + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ملکی، رئیس دادگستری ساوه گفت: در خصوص پرونده کودک آزاری اخیر در ساوه که منتهی به قتل Murder شد، پس از تشکیل پرونده در دادسرای ساوه با نظارت مستقیم دادستان کیفرخواست برای قاتل The Murderer صادر و پس از طی مقدمات قانونی به دادگاه ارسال شده است. 

پریا
رئیس دادگستری ساوه خاطرنشان کرد: نظریه پزشکی قانونی در خصوص کودک آزاری نیز واصل شده است و این موضوع نیز در حال تحقیقات مقدماتی در دادگاه کیفری استان است و بزودی اعلام نظر خواهد شد. در این پرونده یک نفر به اتهام قتل در بازداشت بسر می‌برد. 
وی بیان کرد: این مقام قضائی پیش تر در نشست خبری با خبرنگاران جزئیات این پرونده را شرح داده و گفته بود که بامداد روز شنبه هفتم مردادماه سال جاری، مادری، کودک خود را که در حالت بیهوشی به سر می‌برد، به همراه شخص دیگری به بیمارستان می‌آورد که این طفل بنا به تشخیص اولیه پزشکان مشکوک به کودک آزاری بوده است و بلافاصله اورژانس اجتماعی، مددکاران بهزیستی و تیم پزشکی به رسیدگی به وضعیت او می‌پردازند.
به گفته ملکی در بررسی‌های انجام شده توسط اورژانس اجتماعی متوجه می‌شوند که آثار کبودی و صدماتی در جسم کودک مشاهده می‌شود و اقدامات درمانی انجام و پس از آن مراتب به دستگاه قضائی و انتظامی منعکس می‌شود. بلافاصله با اعلام این گزارش مقامات قضائی و انتظامی در بیمارستان شهید مدرس ساوه حاضر شدند و ضمن صدور دستورات لازم، قاضی Judge دادگاه کیفری و بازپرس پرونده اقدام به آغاز تحقیقات کردند .
بنا بر اظهارات رئیس دادگستری ساوه در حین انجام تحقیقات، کادر درمانی بیمارستان تصمیم به اعزام "تبسم" به مراکز درمانی مجهزتر در تهران می‌گیرند که به دلیل افت یکباره سطح هوشیاری کودک، از انتقال طفل به تهران منصرف می‌شوند . 
به گفته ملکی پس از بررسی‌های تکمیلی توسط دستگاه قضائی و انتظامی، با توجه به اظهارات متناقض مادر کودک(تبسم) در بازجویی، قرائنی مبنی بر کودک آزاری به دست می‌آید و نهایتا این طفل در نهم مردادماه سال جاری فوت کرده و پرونده با موضوع کودک آزاری منتهی به قتل پیگیری می‌شود برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فیلم کتک کاری یک زن با دوست دختر شوهرش در یکی از خیابان های تهران

تفریح دختر و پسر جوان ، به مرگ فجیع پدر خانواده ای ختم شد

قاضی معروف پرونده‌های قتل، وکیل حمید صفت شد + عکس

ماجرای کشته‌شدن "مار دست‌ و پا دار" در جهرم! + عکس

اعدام در ملأ عام برای قاتل آتنا اصلانی + عکس

شکار 2 دختر شهرستانی با تاکسی تهران + عکس

محکومیت استاد دانشگاه به خاطر فریب دختر دانشجو در تهران + عکس

متین از من خواست تا مادرش را ببینم وقتی به خانه همسایه رفتم او تنها بود و ...

اعتراف شیطان به بلایی که سر دختر 14 ساله و 2 زن جوان آورد + عکس

اولین گفت و گو با قاتل وحشی در تهران + عکس

دختری که پدرش را کشت و با اره تکه تکه کرد

پدر پارس آبادی قاتل فرزندش را بخشیدند

مواجهه پدر و مادر آتنا اصلانی با شیطان پارس آباد در اولین جلسه دادگاه + عکس های دیدنی

این زوج خوشبخت 16سال است که فقط روزها باهم زندگی می کنند!+عکس

مرگ غم انگیز مادر 19 ساله باردار پس از 9 ساعت جدال بامرگ در رفسنجان

جنگ روانی قاتل «آتنا» در دادگاه + عکس

کدخبر: 298960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟