به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی پیش با افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل خودرو در منطقه ذوالفقاری سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان دستور داد تا تیم ویژه ای از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شوند.
بدین ترتیب تیمی از ماموران تجسس کلانتری 18 ذوالفقاری وارد عمل شده و در گام نخنست تحقیقات پی بردند که دزدان در ساعت های پایانی شب به سراغ خودروی هایی که فاقد دزدگیر هستتند رفته و با تخریب در قفل خودروها اقدام به سرقت وسایل داخل خودور کرده اند.
ماموران در این مرحله به سراغ دوربین های مداربسته محل های سرقت رفته و متوجه خودروی پیکان وانتی شدند که با بررسی شماره پلاک آن پی بردند صاحب خودرو قادر 45 ساله یکی از سارقان سابقه دار است.
تیم پلیسی در گام بعدی توانستند همدست این سارق را که اشکان است را شناسایی کردند و همین کافی بود تا عملیات دستگیری آغاز شود.
ماموران روز شنبه 4 شهریورماه با ردزنی متهمان در منطقه جمشید آباد و در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 سارق حرفه ای شدند و در بازرسی از مخفیگاه دزدان وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.
دزدان که راهی جز اعتراف نداشتند ادعا کردند به خاطر تامین هزینه های اعتیادشان به مواد مخدر Drugs شیشه، 15 خودرو را در ساعت های پایانی شب هدف سرقت هایشان قرار داده اند.
بنا به این گزارش، متهمان پس ازاعتراف به سرقت هایشان روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 298825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟