ساعت ١:٣٠ بامداد روز چهارشنبه، یکم شهریور، را نشان می‌داد که صدای شلیک تیر خواب را از چشمان اهالی خیابانی در منطقۀ باهنر مشهد گرفت و مردی میان‌سال، در حالی که از ناحیۀ سر دچار خون‌ریزی شدید شده بود، مقابل یک خانه افتاده بود و خانواده‌اش نیز اطراف بدن نیمه‌جانش سوگواری می‌کردند. لحظات بهت‌آوری در خیابان محل حادثه Incident حاکم شده بود که نور چراغ گردان خودروِ آمبولانس نظر تماشاچیان را به خود جلب کرد. عوامل اورژانس، ‌پس از پیاده شدن از خودرو، بلافاصله بدن نیمه‌جان فرد حادثه‌دیده را به بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد منتقل کردند اما تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورد و پروندۀ زندگی این مرد میان‌سال، با توجه به جراحت عمیقی که داشت، برای همیشه بسته شد.

با کشته شدن مصدوم ۴٢ساله و آثار جراحت مشکوک روی شقیقه‌اش، موضوع به بازپرس جنایی دادسرای مشهد اعلام شد و عوامل قضایی و پزشکی قانونی در محل بیمارستان هاشمی‌نژاد حاضر شدند. براساس اظهارات شاهدان ماجرا، شنیده شدن صدای تیر حاکی از آن بود که متوفی از ناحیۀ سر مورد اصابت گلوله اسلحۀ ٩میلی‌متری قرار گرفته و همین امر موجب مرگ وی شده است که فرضیۀ قتل Murder با هدف قرار دادن متوفی با اسلحه مطرح شد و تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز گردید. با توجه به اینکه در زمان حادثه افراد زیادی در محل جمع شده بودند، سرنخ‌های به‌جامانده از متهم یا متهمان این پرونده از بین رفته بود که تحقیقات اولیه از خانوادۀ مقتول آغاز شد. مادر مقتول، که دچار تألمات روحی شدید شده بود، در مواجهه با بازپرس میرزایی عنوان کرد که، بعد از شنیده شدن صدای تیر، همچون دیگر همسایگان به خیابان رفته که با بدن نیمه‌جان فرزندش در کوچه روبه‌رو شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مردی جوان روز پنجشنبه، دوم شهریور، به اتاق قاضی Judge میرزایی مراجعه کرد و عنوان کرد مقتول را او کشته است. در بررسی‌های بعدی مشخص شد که مقتول عموی این مرد جوان است که، به علتی نامعلوم، از سوی او هدف شلیک گلوله قرار گرفته است.

قاضی کاظم میرزایی، بازپرس ویژۀ قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دربارۀ این پرونده گفت: «متهم، پس از تسلیم خود، یک قبضه اسلحۀ کلت کمری، که با آن عمویش را به قتل رسانده بود، را به دادسرا تحویل داد و تحقیقات برای روشن شدن این ماجرا و علت و انگیزۀ قتل ادامه دارد.».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهدی قرآنی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عفو قاتل پدر به عشق حضرت ابوالفضل (ع) پای چوبه دار

نوید را در بازی کلش آوکلنز شناختم قول ازدواج داد و 2 ماه بعد بلایی سرم آورد که !!!

ویدئویی عجیب از تیراندازی دیوانه‌وار یک دختر و پسر در خیابان + فیلم

اعتراف پسر 14 ساله به قتل ملیکای 8 سال در خوزستان + تصاویر

شوهرم هیزی می کند و زن شوهر دار است یا دختر برایش فرق نمی کند!

شوهرم که خودکشی کرد برادر کوچکترش دست از سرم برنمی داشت تا اینکه!

عکس دختر بچه زیبایی که در دیگ خورشت نذری افتاد و فاجعه رخ داد

علی وقتی پسر جوانی را در اتاق دختر 17 ساله اش دید از خود بی خود شد و !!! + عکس

مرا به اتاق تاریک برد و وحشیانه به من تجاوز کرد + عکس

آقای دکتر وقتی خواب می رفت، خانم مهندس نمیه شب ها به پارکینگ می رفت تا اینکه!

خواهرم غیبش می زد و بعد با شوهر ی جدید می آمد تا اینکه!

آزار سیاه نوعروس همدانی در برابر چشمان شوهرش/شیاطین اعدام می شوند

سحر را دوست داشتم / پس از ازدواج او به سراغش رفتم و !!!

خواهر شوهرم به خاطر اتفاقی که قبل از ازدواج برایم افتاده بود، مسخره ام کرد و !!!

کدخبر: 298537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟