حجم ویدیو: 2.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

97676

به گزارش پلیس، ساعت 11 نیمه شب یازدهم مرداد امسال از طریق مرکز پلیس Police 110 خبر کشف سرهای یک زن و مرد در محوطه خاکی در منطقه یوسف آباد، خیابان شیخ بهایی، پایین تر از اتوبان همت به کلانتری 125 یوسف آباد اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل Murder عمد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بررسی های ابتدایی نشان داد که سرهای کشف شده متعلق به یک آقا و خانم 30 ساله است که آثار اصابت شلیک گلوله ساچمه ای روی سر آن ها وجود داشت و قاتل The Murderer با انتقال سرهای بریده شده از بدن اقدام به سوزاندن آن ها کرد تا مانع از شناسایی هویت مقتولان شود.

با آغاز اقدامات پلیسی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته منطقه موفق به شناسایی یک خودرو شاسی بلند شدند که در شب کشف سرها در آن محل توقف کرده بود و همزمان با پیاده شدن راننده خودرو، آتش در محل کشف سرها شعله ور شده است.

به گزارش گروه جنایی رکنا، در طول رسیدگی به این پرونده هیچ گونه پرونده فقدانی آقا و خانمی با مشخصات مورد نظر کارآگاهان در سیستم پلیس Police ثبت نشده بود و همین موضوع سرنخی به دست کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی داد.

کارگاهان اداره دهم در اقدامات و تحقیقات جنایی موفق به کشق قسمت های دیگری از اجساد متعلق به زن مجهول الهویه در منطقه کهریزک شدند.

کارگاهان دایره جنایی با انجام اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی پیرمردی 75 ساله در منطقه امیرآباد شدند که بنابر اظهارات همسایگان دارای یک پسر و عروس بوده و این عروس و داماد از چند روز پیش رفت و آمدی به محل سکونت پدر نداشته اند.

تحقیقات در خصوص علت غیبت پسر 38 ساله این پیرمرد به نام بهرام و عروس 35 ساله وی به نام نسرین در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و پیرمرد در اظهارات ابتدایی خود مدعی شد که بهرام و نسرین از حدود 10 روز پیش از خانه خارج شده و از آن ها اطلاعاتی ندارد اما با این وجود شکایتی در خصوص گم شدن آن ها اعلام نکرده بود.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده در خصوص احتمال ارتکاب جنایت Crime و با هماهنگی بازپرس پرونده بازرسی از محل سکونت پیرمرد 75 ساله در دستور کاراگاهان قرار گرفت.

کاراگاهان در اولین مرحله اطلاع پیدا کردند که پیرمرد 75 ساله مالک یک خودروی شاسی بلند مشابه خودروی مشاهده شده در تصاویر دوربین های مداربسته است.

در ادامه و با حضور تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی تهران در محل سکونت پیرمرد باتوجه به آثار موجود در خانه وی به ناچار به قتل Murder پسر و عروسش اعتراف کرد و گفت که هر دو قربانی اعتیاد شدید به مواد مخدر Drugs شیشه داشتند که وی شب پیدا شدن سرهای بریده شده هر دو نفر را با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رسانده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر کشف پرونده جنایت سرهای بریده شده در تهران عنوان داشت اطلاع رسانی تکمیل در خصوص این جنایت به زودی اعلام خواهد شد.

تشکر دادستان جنایی  از پلیس آگاهی تهران

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از کشف هویت دو سر درخیابان شیخ بهایی تهران خبر داد.

 محمد شهریاری اظهار کرد: هویت دو سر بریده شده در تهران کشف شد و قاتل The Murderer دستگیر شده و به قتل Murder اعتراف کرده است.

وی از همکاری پلیس Police آگاهی در این پرونده تشکر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

عکس عروس و دامادی که در تهران سر بریده شدند + فیلم و جزئیات

مرگ مشکوک دختر ۸ ساله در ویلایی در نوشهر / احتمال یک کودک آزاری دیگر

تصادف دو هواپیما در فرودگاه + عکس

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

جوان آزرا سوار مرا تعقیب کرد تا اینکه تلفنش را به من داد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

پسرم وقتی 15 ساله بودم به خاطر حمایت از خواهرش، دامادم را کشت و حالا ...

اعتراف به قتل و بریدن سر عروس و داماد در یوسف آباد تهران + عکس و فیلم

بی​رحم ترین قاتلان سریالی زن را بشناسید + عکس

این پسر سه و نیم ساله در حرم گم شد + عکس

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

اقدام احمقانه یک زن در سایه ماجرای بنیتا برای انتقام از شوهر!

نامه سوزناک شهید محسن حججی به امام رضا(ع) / جواز شهادتم را امضا کن+ عکس

مرد سنگدل، پسر 11 ساله باجناقش را در رودبارجنوب کشت

دروغ دردسرساز یک زن به تقلید از حادثه ربودن بنیتا

اختلاف دایی و خواهرزاده؛ انگیزه قتل مسلحانه + عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

 

کدخبر: 295724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟