این مردان مخوف را می شناسید؟  شاید دختر مورد علاقه یکی از آن ها را سوار کرده باشید! + عکس های بدون پوشش

به گزارش گروه جنایی رکنا، اعضای این باند در تاریکی شب در اتوبان های شمال و شمال‌غرب تهران افراد مختلف را به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید و 206 یشمی خود کرده، سپس دست های مالباختگان را با دستبند پلاستیکی بسته و پس از ربودن آن ها کارت عابربانکشانذ را خالی می‌کردند.

1396052416144099811658004
دو تن از اعضای این باند با یکدیگر نسبت فامیلی داشتند، یکی از اعضای این باند درباره جزئیات سرقت ها به بازپرس پرونده گفت: من، پسردایی‌ام و دو دوستمان با خودروی پراید و پژو 206 یشمی در اتوبان های شمال شهر افرادی را به عنوان مسافر سوار بر خودرو می‌کردیم و به محض اینکه فرد سوار بر خودرو می‌شد با تهدید و زور دستان مالباختگان را با دستبند پلاستیکی بسته و سرآنها را پایین نگه می‌داشتیم، سپس پول داخل عابربانک و اموال مالباخته را سرقت Stealing می‌کردیم و اگر پول داخل حساب عابربانک مالباخته کافی نبود به او می‌گفتیم که وی با دوستان و فامیل خود تماس گرفته و درخواست وجه کند.
وی ادامه داد: بعد از اینکه دوستان و آشنایان مالباخته پول را کارت به کارت می‌کردند، فرد را داخل خودرو نگه داشته و با گرفتن رمز عابربانکش مبالغی را از دستگاه عابربانک برداشت می‌کردیم همچنین چون سقف برداشت از عابربانک محدود بود، در برخی موارد به مغازه‌های فروش تلفن‌ همراه می‌رفتیم و تلفن‌همراهبرند آیفون و سامسونگ می‌خریدیم، در نهایت مالباخته را حدود دوساعت داخل خودرو نگه داشته،‌ او را گروگان hostage گرفته سپس وی را در مکان خلوتی رها کرده و از تهران خارج می‌شدیم.

13960524161416419116579810
این متهم اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: دوست‌دختر سابقم نیز در دو سرقت حضور داشت و در یکی از سرقت ها به عنوان طعمه از وی استفاده کردیم، دوست‌دخترم که 18 سال سن دارد در یکی از سرقت ها کنار خیابان سوار بر خودروی لکسوس شد که ما خودروی لکسوس را تعقیب کرده و زمانیکه راننده خودرو مقابل پارکینگ منزلش توقف کرد و دوست‌دخترم از خودرو پیاده شد، به سمت راننده حمله‌ور شده و اموالش را دزدیدیم.
در تحقیقات از اعضای این باند مشخص شد آنها توانسته‌اند در سرقتها مبالغ میلیونی 20، 5، 6 میلیون و مبالغ میلیونی دیگر را از مالباخته‌ها سرقت کنند همچنین مشخص شد که اعضای باند دارای سابقه کیفری نیز هستند.
بررسی‌ها در رابطه با این پرونده‌ها نشان داد سارقان از اواخر آذر ماه سال 95 سرقتها را شروع کرده و این نوع سرقت و گروگانگیری آنها تا اردیبشهت ماه سال جاری ادامه داشته، این سارقان با چسباندن تابلوی آژانس بر روی خودرو اعتماد مالباخته‌ها را جلب کرده و آنها را سوار بر خودرو می‌کردند همچنین آنها برای شناسایی نشدن توسط مردم و مالباخته، پلاک خودروهای دیگر را با استفاده از پیچ‌گوشتی کنده و به خودروی خود نصب می‌کردند.
در چندین سرقت و آدم‌ربایی این سارقان با مالباخته درگیر شده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند که در یکی از سرقتها دندانهای یک پیرمرد را شکسته بودند.
یکی از اعضای این باند پس از شرکت در پنج فقره سرقت از این باند جدا شده و در باندی در کرج با تصادف Crash ساختگی، ربودن مالباخته و سرقت اموال وی به اعمال مجرمانه خود ادامه داده بود که در یکی از سرقتها بعد تصادف ساختگی با صاحب خودرو، وی را ربوده و با ضربات چاقو مجروح کرده بودند.
تاکنون 12 نفر درباره سرقت همراه با آدم‌ربایی در تهران، اعضای این باند را شناسایی کرده و پرونده تشکیل داده‌اند.
با توجه به شناسایی تعدادی از مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر اعضای این باند به جهت شناسایی سایر مالباختگان از سوی علی وسلیه ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای 34 تهران صادر شده است لذا از تمام مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر اعضای باند شدند یا به این شیوه مورد آدم‌ربایی و سرقت قرار گرفته‌اند، دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس Police آگاهی تهران مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فوری / خودسوزی مرد پیمانکار جلوی در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه 16 تهران

اقدام شیطانی با یک دختر / راننده کامیون او را داخل کابین برد و ... + عکس

فوری / برادر ریگی کشته شد + عکس

نتایج فینال خنداننده‌شو لو رفت!

قتل یک کارتن خواب در مزرعه کلم به خاطر 40 هزارتومان+عکس

اولین فیلم از قتل 2 برادر نقره ساز در اردبیل + عکس

راز تلخ دستان سرد «ناز بانو» / در کارخانه با مردی آشنا شدم و ...

اشتباه هولناک شعبده باز / این زن زیبا هنگام نمایش در آتش سوخت + عکس

دختر جوان نوزاد ارتباط پنهانی اش را در میان زباله های بیمارستان رها کرد + عکس

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

کشف اجساد 2 دختر نوجوان در بیابان های اطراف تهران

حمله دزدان موتورسوار به روزنامه نگار قدیمی و ماجرای رد تماس 110

مردی که در دو راهی انتخاب زن عقدی یا همسر موقت به دادگاه خانواده تهران رفت

مرگ مرموز جوان ایرانی در «مانوس» استرالیا + عکس

فوری / قتل وحشتناک 2 برادر با شلیک های پی در پی در شهرک سینا + عکس

منصور یاورزاده قاضی جنایی سرشناس کشور در گذشت + عکس

قتل اسرارآمیز ۲ زن ایرانی درآلمان

ناکامی تلاش برای بمب گذاری در آمریکا

جوان نابینا چشم‌بسته غیب می‌گوید + عکس

 

کدخبر: 295321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟