نقشه سیاه سعید برای همسر بدهکارش / هدی در خانه تنها بود که ... + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، وائل عرفان، رئیس کارگاهان شهر حلوان گزارشی از پیدا شدن جسد یک مرد ناشناس در منطقه فاروق دریافت کرد.
با دریافت این گزارش، تیمی از ماموران پلیس Police برای پی بردن به ماجرای مرگ این مرد وارد عمل شدند. بررسی ها در محل کشف جسد، فرضیه قتل Murder این مرد را مطرح کرد، زیرا در بدن وی آثار ضرب و شتم وجود داشت و حتی قسمتی از پوست سر او نیز کنده شده بود.
با توجه به ناشناس بودن این مرد و پررنگ شدن احتمال قتل وی تیم زبده ای از ماموران پلیس تحت فرمان سرلشکر محمد منصور پیگیر این جنایت Crime شدند. 
تحقیقات ادامه داشت تا اینکه فردی ادعا کرد این مرد ناشناس که سعید نام دارد را چند در همان منطقه دیده است و او با فردی به نام رافت در ارتباط بوده است، اما به دلیل اختلافاتی که با هم داشتند مدتی با هم در ارتباط نبودند.
تحقیقات از رافت آغاز شد و مشخص شد که او به علت اختلاف مالی ارتباط خود را با سعید قطع کرده بود. اما این پایان ماجرا نبود چرا که همسر رافت پرده از راز وحشتناکی برداشت.
هدی، همسر رافت در اظهارات خود گفت: از چندی پیش که رافت از سعید پول قرض گرفت و آن را پس نداد اختلاف میان آن دو به وجود آمد. سعید چندین بار با همسرم درگیر شد و از او خواست که پولش را بازگرداند اما رافت این کار را نمی کرد تا اینکه یک روز که رافت در خانه نبود سعید به خانه آمد و پس از ضرب و شتم مرا مورد نیت شوم و پلید خود قرار داد و سپس فرار Escape کرد.
وی در بخش دیگر اظهارات خود مدعی شد: همسرم زمانی که متوجه ماجرا شد با سعید به بهانه پس دادن پولش قرار گذاشت و او را به قتل رساند.
رافت زمانی که متوجه شد راز جنایتش برملا شده است به قتل سعید اعتراف کرد گفت: در روز حادثه Incident او را به محلی در نزدیکی شهر کشاندم و با سنگ بزرگی به سر او ضربه زدم و جسدش را از یک پرتگاه بلند به پایین انداختم.
با اعتراف رافت کمیسیون پزشکی قانونی مصر پیگیری های خود را برای مشخص شدن علت دقیق مرگ سعید آغاز کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

قتل هولناک در صفادشت / قاتل بخاطر 300 هزار تومان زن جوان را آتش زد + عکس

قتل تکان دهنده زن جوان در تهران / قاتل او تکه تکه کرد و با چمدان به بیابان برد + عکس

شب عروسی زنم لباس نامناسب پوشید و ... / فیلم گفتگو با اسماعیل که صبح عروسی غوغا به پا کرد + عکس

نوعروس 7 روزه راز سیاه داماد را فهمید و ...

اقدام وقیحانه در سرویس بهداشتی مدرسه / در قزوین رخ داد

سقوط مرگبار کودک ۱۱ ساله در دریاچه پارک تندرستی فردیس

تصاویری ترسناک از مردگان (14+)

سخت گیری های داود پایانی ناموسی پیدا کرد / ملیحه دست مرد دیگری را گرفت و...

شکار شبح در بیمارستان‌های مشهد

قتل هولناک احمدرضا 5 ساله توسط اشرف و مصطفی / دادستان وارد عمل شد + عکس

نقشه هولناک برای مرد همسایه که با زن شوهردار ارتباط پنهانی داشت

بلای وحشتناکی که بر سر ندا قبل از جشن عروسی اش آمد

حکم دادگاه برای زایمان جنجالی دختر 10 ساله +عکس

کدخبر: 295154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟