به گزارش گروه جنایی رکنا، آقای بازیگر متهم است دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده و در پرونده‌ای دیگر با رانندگی در حالت غیرعادی باعث مرگ دختر دیگری شده است. اولین برگ از این پرونده شکایت دختر جوانی بود که چندی قبل در دادگاه کیفری یک استان تهران به ثبت رسید. این دختر مدعی بود یکی از بازیگران مشهور سریال‌های تلویزیونی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
او مدارکی به دادگاه ارائه کرد که ادعایش را تأیید می‌کرد. از این گذشته متخصصان پزشکی قانونی نیز تأیید کردند که وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. دختر جوان در بیان جزئیات آنچه اتفاق افتاده بود به قضات دادگاه کیفری گفت: مدتی قبل با این بازیگر معروف آشنا شدم و او گفت قصد دارد با من ازدواج کند.
او حتی یک روز به خواستگاری‌ام آمد و همه‌‌چیز به‌طور رسمی انجام شد تا اینکه یک شب او از من دعوت کرد که برای شرکت در یک مهمانی به خانه‌اش بروم. در پایان مهمانی وقتی همه مهمان‌ها رفتند او یک لیوان شربت به من داد اما بعد از نوشیدن آن دچار سرگیجه شدم و درحالی‌که نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم او من را مورد آزار و اذیت قرار داد.
آن شب به سختی خودم را به خانه‌مان رساندم اما بعد از آن هرچه با او تماس گرفتم جوابم را نداد و گفت از ازدواج با من صرف‌نظر کرده است. به‌دنبال این شکایت بازیگر مشهور به دادگاه احضار شد. او به‌طور کلی همه‌‌چیز را منکر شد و گفت بی‌گناه است اما همه شواهد و مدارک علیه او بود. به این ترتیب قضات دادگاه برای وی قرار وثیقه صادر کردند اما چون او قادر به تأمین این وثیقه سنگین نبود راهی زندان Prison شد.
طی چند روزی که بازیگر مشهور پشت میله‌های زندان بود تلاش زیادی کرد تا هر طور شده وثیقه را تأمین کند و از زندان آزاد شود. او سرانجام با کمک نزدیکانش توانست از زندان آزاد شود اما هنوز چند روز از آزادی‌اش نگذشته بود که این بار به دردسر بزرگ‌تری گرفتار شد.
او که نیمه شب از یک مهمانی به خانه‌اش برمی‌گشت و حالت غیرعادی داشت در جریان یک سانحه رانندگی با خودروی دختر جوانی تصادف Crash کرد و باعث مرگ او شد. هرچند در نگاه اول همه‌‌چیز یک حادثه Incident به‌نظر می‌رسید اما وقتی معلوم شد که آقای بازیگر مشروبات الکلی مصرف کرده بود پرونده دیگری به اتهام شرب خمر و رانندگی در حالت مستی برای او باز و بار دیگر کارش به دادگاه کشیده شد و قرار است به‌زودی دادگاه در این‌باره تصمیم‌گیری کند.
دختر جوانی که شاکی آقای بازیگر است از اجرای حکم شلاق Whip آقای بازیگر خبر داد و از مسئولان قضایی به‌خاطر اجرای عدالت تشکر کرد. او گفت: متهم فکر می‌کرد چون بازیگر است و همه او را می‌شناسند می‌تواند از اجرای عدالت فرار Escape کند اما دادگاه عادلانه به این ماجرا رسیدگی کرد و او به‌خاطر انجام عمل منافی عفت عمومی به 99ضربه شلاق، ممنوعیت از انجام کلیه فعالیت‌های هنری و پرداخت ارش البکاره و اجرت المثل محکوم شد.
وی ادامه داد: با اینکه او به این رأی اعتراض کرد اما حکم تأیید شد و او چند روز قبل در واحد اجرای احکام یکی از دادسراهای تهران 99ضربه شلاق خورد و از آنجا راهی بیمارستان شد. همچنین دادگاه حدود 200میلیون تومان ارش البکاره و اجرت المثل تعیین کرده است که من قصد دارم این مبلغ را به بیماران سرطانی کمک کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فوری / برادر ریگی کشته شد + عکس

قتل یک کارتن خواب در مزرعه کلم به خاطر 40 هزارتومان+عکس

اولین فیلم از قتل 2 برادر نقره ساز در اردبیل + عکس

راز تلخ دستان سرد «ناز بانو» / در کارخانه با مردی آشنا شدم و ...

اشتباه هولناک شعبده باز / این زن زیبا هنگام نمایش در آتش سوخت + عکس

دختر جوان نوزاد ارتباط پنهانی اش را در میان زباله های بیمارستان رها کرد + عکس

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

کشف اجساد 2 دختر نوجوان در بیابان های اطراف تهران

حمله دزدان موتورسوار به روزنامه نگار قدیمی و ماجرای رد تماس 110

مردی که در دو راهی انتخاب زن عقدی یا همسر موقت به دادگاه خانواده تهران رفت

مرگ مرموز جوان ایرانی در «مانوس» استرالیا + عکس

فوری / قتل وحشتناک 2 برادر با شلیک های پی در پی در شهرک سینا + عکس

منصور یاورزاده قاضی جنایی سرشناس کشور در گذشت + عکس

قتل اسرارآمیز ۲ زن ایرانی درآلمان

ناکامی تلاش برای بمب گذاری در آمریکا

جوان نابینا چشم‌بسته غیب می‌گوید + عکس

2 دختر وقتی تمساح یک و نیم متری را در استخر خانگی دیدند و ...

زنی را در بزرگراه پایتخت با ۲۳ ضربه چاقو سلاخی کردند

خاطرات تکان‌دهنده یک سرباز که خون داعشی ها را می خورد !+ تصاویر

کدخبر: 295058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟