حدود ساعت ۱۱ شب نسرین به محل قرار آمد تا به دیدن رمال برویم اما زمانیکه متوجه شد فریب خورده از دست من بسیار عصبانی شد و گفت ماجرا را به همسرم می‌گوید، آن زمان به شدت ترسیده بودم...

صبح 23 اسفند ماه سال گذشته خبر کشف جسد یک زن در فضای سبز اتوبان حکیم شرق،‌ ورودی بزرگراه شهید باکری از سوی مأموران کلانتری 133 شهرزیبا به بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام شد که محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که زن جوان با 23 ضربه چاقو به قتل رسیده است که با دستور بازپرس جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت وی آغاز شد.

با شناسایی هویت مقتول به نام نسرین کارآگاهان برای بازداشت قاتل The Murderer وی دست به کار شدند که در سرنخهای جنایی به پسر جوانی به نام کامران رسیده و او را شامگاه 29 اسفند ماه بازداشت کردند.

کامران در همان ابتدای بازداشت به قتل نسرین اعتراف کرد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: مدتی بود که شیشه و هروئین می‌کشیدم، حدود سه ماه قبل با یکی از بستگانمان به نام سحر ازدواج کردم، حدود سه ماه قبل سحر از من خواست تا به دوستش نسرین کمک کنم، نسرین به سحر گفته بود که همسرش کامبیز از وی جدا شده است و از همسرم خواسته بود که به او کمک کند، همسرم نیز ماجرا را با من درمیان گذاشته و خواسته بود به نسرین کمک کنم که من چند بار سراغ کامبیز رفتم، با او صحبت کردم اما کامبیز تمایل نداشت به زندگی با نسرین ادامه دهد.

وی ادامه داد: اواخر دی ماه سال قبل بود که سراغ کامبیز رفتم در همان روزها پای سگ همسرم نیز شکسته بود و برای درمان آن به پول نیاز داشتم، برای همین سراغ نسرین رفته و به او گفتم رمالی را می‌شناسم که می‌تواند مِهر زن و شوهر را به دل هم بیندازد، بعد نیز با همین بهانه از نسرین 900 هزارتومان پول گرفتم و هزینه درمان سگ را پرداخت کردم، چند روز بعد نیز نسرین نزد من آمد و سراغ رمال را از من گرفت اما زمانیکه جواب درستی به او ندادم خواست تا پولش را پس دهم اما من پولش را پس ندادم و هربار که برای دریافت پولش نزد من می‌آمد وی را به بهانه‌های مختلف رد می‌کردم تا اینکه شب حادثه Incident به بهانه رفتن نزد رمال با نسرین قرار گذاشتم.

وی در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: آن شب هم مواد و هم مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و به محل قرار که در رمپ بزرگراه باکری بود، رفتم؛ محل قرار، هم پاتوق مصرف مواد من بود،‌ همیشه آنجا می‌رفتم و هم نزدیک منزل پدرم بود،‌ حدود ساعت 11 شب نسرین به محل قرار آمد تا به دیدن رمال برویم اما زمانیکه متوجه شد فریب خورده از دست من بسیار عصبانی شد و گفت ماجرا را به همسرم می‌گوید، آن زمان به شدت ترسیده بودم و با چاقویی که در دستم بود چندین ضربه به نسرین زده و سپس پس از سرقت Stealing وسایلش از آنجا گریختم.

کامران پس از اعتراف به قتل نسرین با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت و روانه زندان Prison شد تا اینکه پیش از ظهر امروز برای اخذ آخرین دفاع پا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران گذاشت.

کامران در آخرین جسله بازپرسی به بازپرس گفت: من فقط چهار، پنج ضربه به مقتول زدم و 23 ضربه به وی نزدم، من هیچ وقت با خود چاقو حمل نمی‌کردم، آن شب نیز برای خرد کردن تریاک با خود چاقو حمل کردم، حدود دو ساعت قبل از حادثه در محل وقوع قتل با دوستانم مشغول مصرف مواد شدم، دو ساعت بعد نیز مقتول نزد من آمد که با وی درگیر شده و او را به قتل رساندم، حدود دو ماه بود که ازدواج کرده بودم و مقتول قصد داشت موضوع را به همسرم بگوید که سر 900 هزار تومان طلبش با وی درگیر شدم، بعد از قتل برای اینکه اثر انگشتی از من باقی نماند، تلفن‌ همراه و کیف مقتول را دزدیدم در نهایت وسایل سرقتی را به داخل سطل آشغالی در نزدیکی محل سکونتمان انداختم.

پس از این اظهارات کامران با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت روانه زندان شد و به زودی پس از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست در دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فوری / برادر ریگی کشته شد + عکس

نتایج فینال خنداننده‌شو لو رفت!

قتل یک کارتن خواب در مزرعه کلم به خاطر 40 هزارتومان+عکس

اولین فیلم از قتل 2 برادر نقره ساز در اردبیل + عکس

راز تلخ دستان سرد «ناز بانو» / در کارخانه با مردی آشنا شدم و ...

اشتباه هولناک شعبده باز / این زن زیبا هنگام نمایش در آتش سوخت + عکس

دختر جوان نوزاد ارتباط پنهانی اش را در میان زباله های بیمارستان رها کرد + عکس

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

کشف اجساد 2 دختر نوجوان در بیابان های اطراف تهران

حمله دزدان موتورسوار به روزنامه نگار قدیمی و ماجرای رد تماس 110

مردی که در دو راهی انتخاب زن عقدی یا همسر موقت به دادگاه خانواده تهران رفت

مرگ مرموز جوان ایرانی در «مانوس» استرالیا + عکس

فوری / قتل وحشتناک 2 برادر با شلیک های پی در پی در شهرک سینا + عکس

منصور یاورزاده قاضی جنایی سرشناس کشور در گذشت + عکس

قتل اسرارآمیز ۲ زن ایرانی درآلمان

ناکامی تلاش برای بمب گذاری در آمریکا

جوان نابینا چشم‌بسته غیب می‌گوید + عکس

2 دختر وقتی تمساح یک و نیم متری را در استخر خانگی دیدند و ...

زنی را در بزرگراه پایتخت با ۲۳ ضربه چاقو سلاخی کردند

خاطرات تکان‌دهنده یک سرباز که خون داعشی ها را می خورد !+ تصاویر

کدخبر: 294899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟