خواهرم خواب بود که وارد راهرو شدم و صحنه باورنکردنی رخ داد و ... +عکس

ظهر 30 اردیبهشت‌ماه سال 95مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از مرگ خواهرش خبر داد. دقایقی بعد مأموران به محل حادثه Incident در شهرک غرب رفتند و با جسد زنی 67ساله مواجه شدند که در پاگرد راه پله‌های خانه افتاده بود. شواهد نشان می‌داد زن میانسال بر اثر ضرب و شتم به قتل Murder رسیده است. در این شرایط ماجرا به محسن مدیرروستا، بازپرس دادسرای امور جنایی گزارش و دقایقی بعد تحقیقات درخصوص این جنایت آغاز شد. معاینه جسد نشان می‌داد حدود 20ساعت از مرگ مقتول می‌گذرد. تحقیقات حاکی از آن بود که مقتول و برادرش پس از مرگ والدین‌شان هر دو به‌صورت مجردی در خانه پدری زندگی می‌کردند و با یکدیگر دچار اختلاف بودند و به‌نظر می‌رسید برادر مقتول او را به قتل رسانده باشد.
مرد 60ساله در جریان بازجویی‌ها گفت: خواهرم در طبقه دوم زندگی می‌کرد و من هم بعد از جدایی از همسرم به خانه پدری‌ام آمدم و در طبقه سوم زندگی می‌کردم. شب حادثه به بیمارستان رفتم و دیر وقت به خانه برگشتم. خواهرم که از خواب بیدار شده بود فکر کرد که من عمدا دیر آمده‌ام که او از خواب بیدار شود. من گفتم که بیمارستان بودم اما باورش نشد. او با من درگیر شد و با سنگی که در راهرو بود به انگشت دستم کوبید. من هم او را هل دادم و به زمین کوبیدم. بعد هم به خانه‌ام رفتم و خوابیدم. امروز ظهر هم وقتی از خواب بیدار شدم و داخل راهرو آمدم دیدم خواهرم در پاگرد افتاده است. باورم نمی‌شد که او جانش را از دست داده است. به این ترتیب متهم بازداشت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.
در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی محمود کیخا برگزار شد ابتدا خواهر کوچک‌تر مقتول به‌عنوان ولی دم در جایگاه ایستاد و برای برادرش درخواست قصاص کرد. او گفت: برادرم به‌خاطر ارث و میراث خواهرم را به قتل رسانده و من حاضرم تفاضل دیه او را پرداخت کنم تا قصاص شود.
در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و گفت: خواهرم زن بداخلاقی بود. او ازدواج نکرده بود و تنها زندگی می‌کرد. من ازدواج کرده بودم اما رفتارهای خواهرم باعث شد که همسرم از من طلاق بگیرد. متهم در ادامه گفت: شب حادثه درگیری ما آنقدر شدید نبود که او جانش را از دست بدهد. او با سنگ به من حمله کرد و من هم او را هل دادم و سرش به نرده‌ای که آنجا بود برخورد کرد و باعث مرگش شد. من عمدی در این کار نداشتم.در ادامه وکیل مدافع متهم به دفاع از او پرداخت و در نهایت با اخذ آخرین دفاع از متهم ختم جلسه اعلام شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟