سرهنگ حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: چندی پیش خانمی به پایگاه هشتم پلیس Police آگاهی مراجعه و اعلام کرد که به تازگی با زنی آشنا شده و مدتی پس از دوستی وی زن دیگری که فالگیر بود را به او معرفی کرده که این زن هربار به بهانه‌های مختلفی مانند اینکه جن و ارواح خبیثه منزل من را احاطه کرده و قصد کشتن Killing من و فرزند خردسالم را دارند، در طول سه ماه مبلغ دویست میلیون تومان از من کلاهبرداری کرد.

وی با بیان اینکه زن فالگیر هر بار با بیان اخباری از جن و ارواح، مالباخته را مجبور به پرداخت مبالغ درخواستی به صورت کارت به کارت می‌کرده، افزود: تحقیقات ماموران در این زمینه آغاز و در تحقیقات اولیه و بررسی مستندات موجود، اطلاعات صاحب حساب مشخص شد.

رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه طی هماهنگی با مقام قضایی دستور دستگیری فالگیر و معرف وی اخذ شد، گفت: مخفیگاه متهم شناسایی و تیمی از ماموران انتظامی برای دستگیری متهم به محل اعزام شده و او را به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود: این فرد در همان بازجویی اولیه ضمن قبول بزه انتسابی اعتراف کرد از کارت‌های سایر افراد برای گمراه کردن مالباخته و منحرف کردن ذهن او استفاده کرده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیرشده افزود: تخقیقات از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟