666666

ساعت 23:45 ششم مرداد رانندگان خودروهای عبوری در خیابان اندرزگو شاهد صحنه هولناکی بودند. آنها دیدند که زن جوانی از یک خودروی 206 به بیرون پرتاب شده و راننده آن فرار Escape کرد. زن جوان چاقو خورده و مجروح بود. شاهدان با اورژانس تماس گرفتند و زن جوان به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داد.

در ادامه ماجرا به قاضی مرادی، کشیک جنایی تهران گزارش و تحقیقات برای کشف راز جنایت شروع شد. مأموران در بررسی محل حادثه Incident و بازبینی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروی پژو 206 را به‌دست آوردند. از سوی دیگر یکی از شاهدان در برابر تیم تحقیق گفت: شب حادثه صدای کمک خواستن زن جوانی را از خیابان شنیدم. از پنجره طبقه سوم خانه‌ام نگاهی به بیرون انداختم و دیدم که زن جوانی با سرنشین یک دستگاه خودروی پژوی سفید رنگ درگیر شده است. از خانه بیرون رفتم تا کمکش کنم اما وقتی به مقابل ساختمان رسیدم دیدم زن جوان غرق خون روی زمین افتاده است که اورژانس را خبر کردم.

کارآگاهان با سرنخی که داشتند صاحب 206 را شناسایی کرده و او را نهم مرداد‌ماه در جنوب شرق تهران به دام انداختند. با اعترافات وی، ‌3همدست او دستگیر شدند. آنها دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و متهم اصلی پرونده درخصوص انگیزه‌اش گفت: شب حادثه به همراه دوستانم از ورامین به تهران آمدیم تا چرخی در خیابان‌ها بزنیم و تفریح کنیم. حوالی فرمانیه در مقابل پاساژی با مقتول که خودش را بهار معرفی کرد آشنا شدیم. بهار می‌گفت خانواده‌اش در آمریکا هستند و به تنهایی زندگی می‌کند.

می‌خواستیم با او دوری بزنیم و بعد او را به خانه‌اش که در شمال تهران بود برسانیم اما در بین راه وسوسه‌های شیطانی سراغم آمد. وی ادامه داد: دوستانم برای انجام کاری از ماشین پیاده شدند و من با بهار تنها ماندم. قصد داشتم نقشه‌ام را اجرا کنم اما بهار مقاومت کرد و وقتی دیدم جیغ می‌کشد و آرام نمی‌شود چاقوی ضامن داری را که در ماشینم داشتم برداشتم و ضرباتی به او زدم. سپس او را از ماشین به بیرون پرتاب کردم. بعد کمی جلوتر دوستانم را سوار کرده و فراری شدیم.

وی ادامه داد: اصلا فکرش را نمی‌کردم که جان او را گرفته باشم چون به پاهایش ضربه زده بودم اما فردای آن روز گزارش مرگ وی را در خبرها خواندم و به وحشت افتادم. نمی‌دانستم چه‌کار کنم. مطمئن بودم پلیس در تعقیبم است تا اینکه دستگیر شدم. به گفته سرهنگ مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم به قتل و همدستانش با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه احساسی و زیبای دیدار ملیکا و پدرش پس از 11روز در اصفهان + عکس

خنده‌های ستایش 3 ساله / این دختر بچه با شکنجه های ناپدری تا یک قدمی مرگ رفته بود و ... + عکس

پرونده دو مداح از دادسرای ویژه روحانیت تهران به دادسرای عمومی رفت

حمله به نماینده مجلس با آجر + عکس

تمسخر پلیس به خاطر یک متهم! + عکس

آتش زدن زن باردار!

بلای هولناکی که بر سر زن جوان در شب جشن عروسی آمد / در جنوب تهران رخ داد

قتل دختری به نام بهار داخل پژو 206 / دختر شبگرد مقاومت کرد و من ... + عکس

امید حمام بود که پیام های زشت یک زن را در گوشی اش دیدم و ... / سیلی که خوردم را هرگز فراموش نمی کنم

مقاومت مرگبار دختر جوان مقابل 4 شیطان شبگرد + گفتگو با متهم

دعوای مالک و مستاجر که با اسیدپاشی در خیابان قیاسی تهران جنجالی شد

ماجرای شلیک مرگبار مرزبانان ترکمنستان به مرد ایرانی

پست اینستاگرامی دادستان جنایی تهران در مورد اعتراف عجیب قاتل بنیتا + عکس

مرد افغان زن جوان را در خیابان نبرد کشت

عامل گروگانگیری مشهد در بیمارستان فوت کرد+فیلم گفتگو با گروگان

 

 

کدخبر: 289376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟