مرگ یک دزد  پس از زورگیری در شیرودی تهران

روز گذشته خبر تصادف Crash مرگبار یک خودرو با یک موتورسیکلت روبه‌روی ورزشگاه شیرودی به پلیس Police 110 اعلام شد که به سرعت مأموران انتظامی کلانتری 107 فلسطین به محل حادثه Incident اعزام شدند.

تحقیقات اولیه مأموران حاکی از آن بود که یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین با یک خودروی سواری تصادف کرده که بر اثر این حادثه راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات جان باخته و دیگر سرنشین موتورسیکلت نیز متواری شده است همچنین مأموران در بررسی لوازم همراه متوفی با مقداری لوازم مسروقه مانند تلفن‌ همراه و ... مواجه شدند.

با اعلام مراتب این اتفاق به بازپرس امور جنایی تهران، دستور تحقیق از راننده خودروی سواری صادر شد که وی در اظهاراتش مدعی شد قصد داشته خواهرش را به بیمارستان برساند و بر اثر عجله این تصادف به وقوع پیوسته است.

در حالیکه تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت مشخص شد که دقایقی قبل از این حادثه، متوفی یک تلفن‌ همراه را در حوالی میدان هفت‌تیر از پسر جوانی سرقت Stealing و زورگیری کرده است، پسر جوانی که سرقت از وی صورت گرفته بود با حضور در کلانتری، تلفن‌ همراه مسروقه کشف شده از سارقان را شناسایی کرد.

سرانجام جسد متوفی با دستور بازپرس برای انجام آزمایشات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس امور جنایی تهران دستور داد تا دوربین‌های محل حادثه بازبینی شود و پلیس راهنمایی و رانندگی نظر کارشناسی خود درباره مقصر حادثه را اعلام کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 288890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟