محاصره قاتل فراری قلعه حسن خان در سرخه حصار + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ شاهپور فلاحی، رئیس پلیس Police شهرستان قدس-قلعه حسن خان - در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به جرح بلافاصله عوامل کلانتری 11 این شهرستان به محل وقوع درگیری اعزام شدند. 
این مقام انتظامی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه Incident مشاهده کردند پس از درگیری ضارب از محل متواری شده و فرد مجروح به مرکز درمانی منتقل که به علت شدت خونریزی پس از ساعاتی جان باخت. 
وی بیان کرد: به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل این یگان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با بررسی های فنی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم در منطقه سرخه حصار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و در کمتر از چهار ساعت پس از درگیری، متهم در حالی که قصد متواری شدن از مخفیگاه خود را داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 
فلاحی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان تصریح کرد: قاتل The Murderer پس از انتقال به کلانتری با استفاده از شگرد و شیوه های پلیسی در بازجویی های به عمل آمده به جرم Crime خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده ، متهم به مقر پلیس آگاهی شهرستان منتقل و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قدس است. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟