در پی طرح شکایت‌های مردمی مبنی بر اقدامات و فعالیت‌های فردی که با غصب عنوان بازرس ویژه نهاد ریاست جمهوری به اخاذی اقدام می‌کرد، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از دستگیری غاصب عنوان دولتی خبرداد و گفت: در پی طرح شکایت‌های مردمی مبنی بر اقدامات و فعالیت‌های فردی که با غصب عنوان بازرس ویژه نهاد ریاست جمهوری به اخاذی اقدام می‌کرد، دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.
وی در تشریح جزئیات این خبر اضافه کرد: پرونده به بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه یک کرج ارجاع و دستورات ویژه قضائی در جهت کشف جرم Crime صادر که با تکمیل تحقیقات مقدماتی و جمع‌آوری ادله جرم و توجه اتهام این فرد دستگیر شد. 
شاکرمی در ادامه افزود: این فرد خود را به‌عنوان وابسته به ارکان حاکمیتی نظام به‌ویژه نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کرده و با اخذ وجوه کلان از مردم اقدامات مجرمانه‌ای انجام داده است که بدواً در مرحله تحقیقات و در بازجویی اولیه به جرم خود اعتراف کرد. 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات و با صدور قرار تأمین قانونی نامبرده در بازداشت به سر می‌برد با دستور ویژه بازپرس در جهت ادامه تحقیقات و شناسایی احتمالی و شکات دیگر، پرونده در جریان رسیدگی قرار دارد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟