پدر بنیتا هنگام باز سازی : دخترم ماموریت داشت تا در برخورد با دزدان سابقه دار مسولان مصمم شوند
حجم ویدیو: 3.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

بازسازی صحنه ربوده شدن بنیاتا

3

در پی جلسه بازسازی صحنه ربوده شدن بنیتا 8 ماهه سردار محمدیان در صحنه حاضر شد و با مردم صحبت کرد. او با اشاره به اینکه جمعیت حاضر در محل حادثه Incident بسیار زیاد است مردم را به صبر و خونسردی دعوت کرد.
مردم حاضر در محل حادثه با شعارهایی از قبیل "قاتل بنیتا اعدام execution باید گردد" خواستار اعدام شدن قاتل The Murderer بنیتا شدند.
در این جلسه پدر بنیتا صحنه ربوده شدن بنیتا را باز سازی کرد. او نشان داد که چطور سارقان ماشین اش را در حالی کودک هشت ماهه اش روی صندلی عقب بود دزدیدند. در این صحنه سازی پدر بنیتا روی کاپوت جلوی ماشین پرید و توضیح داد که سارقان چند متر او را در حالی که از کاپوت ماشین آویزان بود کشیدند. با مشت چند با به شیشه زدم ولی ولی کار ساز نبود - در این لحظه این مرد با توجه به ناراحتی که داشت به شیشه ماشین مشت زد که شیشه شکست - و از روی ماشین زمین افتاد و سارقان از محل حادثه فرار Escape کردند. پدر بنیتا در ادامه گفت:چرا با یک فیش حقوقی اجازه دادند فردی که ۱۳۰ فقره دزدی داشته است،‌ آزاد شود. وی افزود: دخترم بنیتا ماموریتی داشت تا مسولان را برای برخورد با دزدان سابقه دار مصمم کند. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

اخبار مرتبط:

عاملان قتل بنیتا کوچولو چگونگی سرقت را بازسازی کردند + فیلم و عکس

مادر بنیتا در حاشیه بازسازی صحنه : باید زجرکش شدن قاتلان دخترم را ببینم

 

کدخبر: 287499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟