سرهنگ"علی همت پور" فرمانده انتظامی کوار گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت Stealing در پوشش مامور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: یک دستگاه وانت نیسان حامل بار لیمو در کمربندی اکبرآباد در حال تردد بوده که یک دستگاه پژو 405 با دو نفر سرنشین ملبس به لباس قهوه ای و خاکی و دارای بیسیم دستی که خود را مامور معرفی کرده اند خودرو نیسان را متوقف و اقدام به سرقت بار لیمو ازخودرو می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار تصریح کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات و کارهای اطلاعاتی موفق شدند سارقان مامور نما را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

همت پور ادامه داد: با دستگیری متهمان، در بازرسی از مخفیگاه آن ها یک قبضه اسلحه کلت فندکی شبیه واقعی، دو دستگاه بی سیم دستی، یک عدد دستبند فلزی با جلد مربوطه، بیست عدد دستبند پلاستیکی، چراغ گردان پلیس، فانسقه پلیس، دو عدد دستکش پزشکی، یک دست لباس کامل نظامی، یک عدد تونفا با جلد مربوطه، یک عدد جلیقه ضد گلوله و تعدادی فشنگ اسلحه کلاش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار در پایان از تمام شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت های مشکوک سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.رای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟