کشف ۵۰ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ضربات مهلک پلیس به قاچاقچیان با کشف محموله‌های مواد مخدر

به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در آیین صبحگاه عمومی که با حضور یگان‌های نمونه در ستاد انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به اجرای 3 عملیات بزرگ انتظامی استان علیه قاچاقچیان، اظهار داشت: در این عملیات‌ها بالغ بر 4 تن مواد مخدر Drugs به همراه ده‌ها قبضه سلاح و هزاران فشنگ جنگی از اعضای این باندها کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از زحمات ماموران انتظامی شهرستان‌های ایرانشهر، سیب و سوران، نیکشهر، سراوان و زاهدان به دلیل انجام اقدامات و عملیات‌های مهم تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به ضربات مهلک پلیس Police بر قاچاقچیان مواد مخدر، بیان کرد: با کشفیات مواد مخدر، پلیس ضربات مهلکی بر قاچاقچیان وارد کرده، زیرا مخلان امنیت جامعه برای توسعه تحرکات ضدامنیتی خود نیاز به امکانات مالی دارند و با کشف محموله‌های مواد مخدر آنان توسط نیروی انتظامی به آنان ضربات زیادی وارد شده است.

رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در عملیات ها و درگیری های مختلف، نیروی انتظامی استان بالغ بر 50 تن مواد مخدر را کشف کرده، افزود: میزان مواد مخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به اقدامات گسترده یگان‌های انتظامی در کشف جرائم اشاره کرد و گفت: در سال جاری با اشراف اطلاعاتی و اقدامات آفندی توانسته‌ایم بالغ بر 92 درصد جرائم رخ داده در استان را کشف کنیم.

وی به 2 وجهه نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی از یک سو خدمت گذار مردم است و خود را خادم آنان می داند و از سوی دیگر برخورد آن با قانون Law شکنان و مخلان امنیت جامعه محکم، با قدرت و سخت خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟