کشف ۷۳ کیلوگرم حشیش از عمده‌فروش مواد مخدر

قاضی مهدی خدابخشی از کشف ۷۳ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده‌مخدر حشیش در مشهد خبر داد.
وی گفت: عصر امروز در پی رصد اطلاعاتی، تیمی از ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با موادمخدر خراسان‌رضوی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد یکی از عمده فروشان حشیش در مشهد قصد جابجایی محموله سنگینی را دارد.
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود: ماموران با رصد میدانی موفق به شناسایی متهم ۳۰ ساله که سوار بر یک خودروی پژو پارس سفید رنگ بود در بلوار حر (قلعه ساختمان مشهد) شدند.
خدابخشی تصریح کرد: تیم عملیاتی پرونده با شناسایی این خودرو وارد عمل شدند و آن را متوقف کردند که بازرسی از این سواری ۵۲ کیلو ۷۰۰ گرم حشیش که در صندوق عقب قرار داشت را کشف کردند.
جانشین سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه داد: با دستگیری این متهم ماموران به منزل مسکونی این فرد رفتند و در جستجو از منزل وی از قسمت انباری آن موفق به کشف ۲۰ کیلو ۹۰۰ گرم حشیش دیگر شدند.
قاضی خدابخشی با اشاره به همکاری و دستگیری پدر پنجاه ساله و برادر ۲۶ ساله این فرد بیان کرد: در این عملیات که با هدایت سرهنگ صفدری، رئیس پلیس Police ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs خراسان‌رضوی انجام شد، متهمان پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به این ستاد منتقل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟