به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عزیزاله ملکی، رئیس پلیس Police هرمزگان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به نام شهرام حسینی و به عنوان سرگرد نیروی انتظامی از شهروندان کلاهبرداری می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد طی تماس تلفنی با شماره‌هایی به صورت اتفاقی و معرفی خود به نام سرگرد حسینی مبنی بر اینکه به همراه خانواده بوده و خودرو وی در (مسیر بندرعباس) خراب شده و نیاز به مبلغی وجه نقد جهت تعمیر دارد و با قول اینکه پس از رسیدن به مقصد وجه ماخوذ را برمی گرداند بدین طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده و دیگر پاسخگوی تلفن آنان نبوده است.
ملکی اذعان کرد: با توجه به تعدد شکایات شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان با این شیوه و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهم به نام \"شهرام- حسینی\" شناسایی و خطوط تلفن همراه وی که حدود ۱۰ خط است مورد رد یابی قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد:با تلاش شبانه روزی و با توجه به اقدامات انجام شده محل اختفاء متهم واقع در استان کرمانشاه شناسایی و اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان هرمزگان به محل اعزام و با همکاری ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه وی را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
ملکی با اشاره به اینکه متهم در سال ۹۱ به همین جرم Crime در زندان Prison مرکزی بندرعباس بود تصریح کرد: وی در بازجویی اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری تلفنی از شهروندان استان هرمزگان و برخی دیگر از استان‌ها با این شیوه اعتراف کرد.
رئیس پلیس هرمزگان تاکید کرد:در این راستا ۳۵ نفر از مال باختگان استان که قربانی اقدامات و چرب زبانی متقلبانه این متهم با شیوه و شگرد فوق شده بودند شناسایی و مدارک آنان اخذ و پیوست پرونده شد.
ملکی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده متهم در شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس مطرح و جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی شکات در اختیار پلیس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 283744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟