سرهنگ صادقی رئیس پلیس فتا استان سمنان در تشریح این خبر گفت : در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع انتشار فیلم و اسم خانوادگی در یک از شبکه های اجتماعی پیام رسان، رسیدگی پرونده در دستور کار کارگاهان پلیس فتا شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به مستندات و ادله های ارائه شده توسط شاکی مشخص گردید فرد یا افرادی با بهره گیری از یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم نموده است که طی بررسی فنی ادله موجود متهم شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر گردید .

 در ادامه سرهنگ صادقی گفت : متهم در زمان حضور در پلیس Police فتا در ابتدا منکر بزه انتسابی گردید ولی با مشاهده مستندات و ادله جمع آوری گردیده لب به اعتراف گشود و با توجه به اینکه همسر دوم شاکی بود ه، انگیزه خود را انتقام از رفتارهای نامناسب و بد اخلاقی همسرش بیان داشت.

 شایان ذکر است سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.irآماده دریافت گزارشات مردمی و اخذ نقطه نظرات شهروندان و کاربران گرامی بوده و همچنین کاربران فضای مجازی می‌توانند آخرین اخبار Latest NEWS حوادث Accidents و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت نمایند‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 283623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟