رویا و رومینا 2 خواهری بودند که قتل خونینی را رقم زدند/پسرها همدیگر را به خون کشیدند+عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، نیمه شب چهاردهم مهر91 خبر کشته شدن پسر 17 ساله ای به نام کامران در دعوای دسته جمعی در پارک طرشت به افسر نگهبان کلانتری 118 ستارخان مخابره شد.

همان موقع پلیس Police به پارک طرشت رفتو پیگیر ماجرا شد.در آن بین 9 پسر و دختر 15 تا 20 ساله به نام های امین ، مسعود، علی، عباس ، رامین ، محمد ، رویا، رومیناو سپیده که در درگیری شرکت داشتند تحت بازجویی قرار گرفتند.تحقیق ها نشان می داد امین و رامین به خاطر علاقه ای که به دو خواهر (رویا و رومینا) داشتند قبلا هم در مهرآباد جنوبی با هم گلاویز شده بودند.این جدال عشقی به پارک طرشت کشیده و منجر به کشته شدن کامران شده بود.

با افشای این ماجرا پنج متهم دیگر به نام های حسن، علیرضا، سعید، امید و محمد که 17 تا 27 ساله بودند تحت تعقیب قرار گرفتند.در آن بین مشخص شد محمد که به همراه کامران وارد دعوا شده بود از خلافکاران سابقه دار مهرآباد جنوبی بود.پلیس با اطلاعات تازه ای که به دست آورد هفدهم آبان 91 محمدرا بازداشت کرد.

در حالی که بازجویی از 14 متهم ادامه داشت سرانجام یکی از آنان به نام علیرضا لب به اعتراف گشود و جنایت Crime را گردن گرفت.وی گفت: نیمه شب چهاردهم مهر پس از آنکه درگیری در پارک طرشت بالا گرفت کامران پیراهنش را درآورد و عربده کشید.سپس چند نفر به او حمله کردند و من در اوج خشم ، با چاقو به قفسه سینه اش زدم.در آن بین کامران که زخمی شده بود روی محمد افتاد و او را به زمین زد.

به دنبال اعتراف های این پسر 17ساله وی در شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه مادر کامران گفت: پسرم ورزشکار بود آن شب اما دوستان کامران با موبایلش تماس گرفتند و و گفتند در پارک دعوا شده است.بلافاصله پسرم از خانه بیرون رفت اما ساعتی بعد با جنازه اش رو به رو شدم. من به هیچ قیمتی از خون پسرم نمی گذرم و قاتل The Murderer پسرم باید اعدام execution شود.

سپس علیرضا به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم در آن دعوا با چاقو به سینه کامران زدم اما حالا پشیمانم.

محمداما منکر معاونت در قتل Murder شد و گفت : در پارک نشسته بودم که متوجه درگیری چند پسر شدم.برای میانجگری وارد دعوا شده بودم که کامران به من حمله کرد.همان لحظه علیرضا با چاقو به سینه کامران زد.در همان گیر و دار ، کامران روی دستان من افتاد و با هم به زمین خوردیم.باور کنید من اصلا کامران را نمی شناختم و ضربه ای به او نزدم.

رامین نیز گفت : با رویا در خیابان آشنا شده بودم.من و رویا و خواهرش رومینا سوار ماشین دوستم در خیابان پرسه می زدیم که دعوایمان شد.من به صورت رویا سیلی زدم و خواهرش به هواخواهی از او با من دعوا کرد.همان موقع امین هم به هواخواهی از رومینا وارد درگیری شد و برای تلافی در پارک طرشت با من قرار گذاشت.وقتی به پارک طرشت رسیدیم دوستان امین آنجا جمع شده بودند و دعوا به خون کشیده شد.

همچنین 11 متهم دیگر جزییات ماجرا را بیان و از خود دفاع کردند.

در پایان آن جلسه هیات قضایی علیرضا را به قصاص ن و دو سال زندان Prison محکوم کرد.13 متهم پرونده نیز به جرم Crime شرکت در درگیری منجر به قتل به زندان محکوم شدند.در حالی که با تصویب و لازو الاجرا شدن قانون Law جدید وکیل علیرضا درخواست اعمال ماده 91 را مطرح کرده بود قضات شعبه 27 دیوان عالی کشور این درخوایت را نپذیرفتند و حکم قصاص وی تایید شد.

علیرضا در یک قدمی چوبه دار قرار داشت که خانواده اش با پرداخت دیه میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کردند. به این ترتیب علیرضا از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد علیرضا گفت: بچگی کردم و خودم و خانواده ام را به دردسر انداختم. من بارها اعدام را به چشم دیدم. زندگی براین تمام شده بود که پدر و مادرم با پرداخت دیه یک و نیم میلیاردی توانست رضایت اولیای دم را جلب کنند.

وی ادامه داد: زمانی که در کانون اصلاح و تربیت بودم درسم را ادامه دام اما وقتی به زندان منتقل شدن درسم را رها کردم. من در این مدت در کلاس های قرآنی شرکت کردم و حالا نگاه به زندگی تغییر کرده است . از قضات دادگاه تقاضا دارم در تخفیفم مجازات قائل شوند تا بتوانم از زندان آزاد شوم و زندگی تازه ای را شروع کنم.

در پایان این جلسه هسات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید: 

شیطان پارس آباد اعتراف کرد

دریای خزر، جان جوان فوتبالیست را گرفت + عکس

بلای وحشتناکی که در پشت بام بر سر دختر نوجوان آوردند / در بجنورد رخ داد

تصویر جاسوس امریکا در ایران که به 10 سال زندان محکوم شد+ عکس

وقتی سهیلا به خانه ام آمد حال طبیعی نداشت و ... + عکس

کامیون آتش گرفته در اتوبان وحشت همه را برانگیخت + فیلم و عکس

فیلم لحظه درگیری مرگبار در مسابقه فوتبال / 8 تن کشته شدند +فیلم

ناگفته های مادر اسماعیل قاتل آتنا اصلانی+ عکس

منشی شرکت بودم که با مدیرعامل ازدواج کردم / نوعروس 3 ماه بعد ارتباط های شوم داماد را تحمل نکرد و ...

مرگ دو کودک در استخر باغ در قم

 

اخبار مرتبط با قتل آتنا اصلانی را بخوانید:

اولین گفت وگو با پدر آتنا اصلانی / صبح روز حادثه پدر آتنا با شیطان پارس آباد چه برخوردی داشت؟ +تصاویر

اولین فیلم از اقدام شرم آور قاتل آتنا اصلانی در کنار مغازه میوه فروشی

ناگفته های قتل آتناکوچولو از زبان عمویش/ باور می کنید قاتل می گفت آتنا را مثل دختر خودش دوست دارد و...+عکس های آتنا

از اسماعیل رنگرز تا شیطان پارس آباد / یک قتل و سوزاندن جسد دیگر هم در پرونده قاتل آتنا اصلانی مطرح شد +عکس

فیلم جستجوی سر جسد یک زن توسط پلیس / اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی به قتل او نیز اعتراف کرده بود+عکس

 

کدخبر: 282711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟