پایان چاقوکشی های 2 شرور پارک های اسفراین + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ جاوید مهری، رئیس پلیس Police شهرستان اسفراین با اعلام این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در محله پارک قائم این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل درگیری اعزام شدند.
رئیس پلیس شهرستان اسفراین در ادامه بیان کرد: فردی با مراجعه به ماموران عنوان داشته که شخصی با ایجاد رعب و وحشت در پارک، دو نفر از بستگان وی را به وسیله چاقو زخمی و از محل متواری شده است.
وی افزود: مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
مهری با اشاره به شناسایی ضارب و اعزام ماموران به محل اختفای وی خاطرنشان کرد: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر و انتقال متهم شدند.
رئیس پلیس شهرستان اسفراین با اعلام اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شده ضارب با همدستی یکی از دوستانش اقدام به ایجاد رعب و وحشت در پارک های سطح شهرستان می‌کرد، افزود: متهم ردیف دوم نیز با اقدام به موقع ماموران پلیس امنیت عمومی و تیم تجسس کلانتری دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می شوند.
مهری با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با هنجار شکنان و مجرمان به شدت برخورد نموده و از شهروندان نیز انتظار میرود به محض مشاهده اینگونه موارد موضوع از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و پلیس اطلاع دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟