دستگیری کلاهبردار 40 میلیارد ریالی در زاهدان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی عارف نژاد، رئیس پلیس Police شهرستان زاهدان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی که ساکن تهران بوده با ورود به شهر زاهدان با استفاده از یک برگ چک جعلی قصد کلاهبرداری میلیاردی را دارد، بررسی موضوع و دستگیری این کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زاهدان قرار گرفت. 
وی افزود: پس از ورود شخص مورد نظر به شهر زاهدان توسط ماموران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های چند ساعته جلوی یک از بانک های سطح شهر قبل از ورود به بانک دستگیر و پس از بررسی مدارک هویتی وی مشخص شد متهم جهت اجرای نقشه خود اقدام به تغییر چهره خود کرده است . 
این مقام انتظامی افزود: پس از بازرسی بدنی از متهم یک برگ چک به مبلغ 40 میلیارد ریال کشف و با بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد چک مورد نظر در یکی از شعبه های بانکی شهرستان شوشتر به صورت جعلی صادر و متهم جهت کلاهبرداری و وصول چک به شهرستان زاهدان عزیمت کرده است. 
رئیس پلیس شهرستان زاهدان در پایان با اشاره به صدور حکم دستگیری متهم، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟