دسیسه شوم خانم دکتر برای قاتلان اعدامی/من روانشناس هستم و...+عکس

14تیر امسال زنی نزد دکتر محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران رفت و از کلاهبرداری گفت که به بهانه نجات برادرش از قصاص، وی را فریب داده بود.این زن گفت: سال92 برادرم به همراه دوستش برای بازی به پارک اقاقیای تهران رفته بود که در آنجا با چند جوان درگیر شد و در این درگیری با ضربات چاقو یکی از آنها را به قتل Murder رساند.
او پس از محاکمه به قصاص محکوم شد و در یک قدمی چوبه‌دار بود تا اینکه برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول به تکاپو افتادم. در جریان رفت‌وآمد به زندان Prison با زنی حدودا 50ساله آشنا شدم. او خودش را دکتر روانپزشک معرفی کرد و مدعی شد که اگر 55میلیون تومان پول به او بدهم، از خانواده مقتول رضایت می‌گیرد.
من این پول را جور کردم اما خانم دکتر هیچ کاری برای نجات برادرم انجام نداد. او حتی در مرحله بعد مدعی شد که زمینی در شمال کشور دارد و به خانواده مقتول می‌دهد تا هرطور شده رضایت آنها را بگیرد. این زن می‌گفت در کار خیر فعالیت دارد و تا حالا برای محکومان زیادی رضایت گرفته است.
با این حال وقتی دیدم همه حرف‌هایش دروغ بوده خودم یک کانال تلگرامی راه انداختم و با فروش خانه پدری‌ام و کمک مردم، پول دیه را جور کردم و به این ترتیب برادرم از مجازات قصاص رهایی یافت.
وی ادامه داد: بعد از آن دیگر اطلاعی از خانم دکتر نداشتم تا اینکه امروز که به دادسرا آمدم خیلی اتفاقی او را دیدم. وی مشغول صحبت با مردی بود که گویا قرار بود پسرش تا چند روز آینده قصاص شود. حدس می‌زنم که وی قصد کلاهبرداری از این مرد را دارد.
گفته‌های این زن کافی بود تا قاضی شهریاری دستور بازداشت زن مرموز را صادر کند. مأموران دادسرا برای دستگیری وی وارد عمل شدند اما زن میانسال که متوجه ماجرا شده بود پا به فرار Escape گذاشت و از دادسرا خارج شد. با این حال قبل از اینکه سوار ماشینش شود گیر افتاد و به دادسرا منتقل شد.
متهم اگر چه در بازجویی‌ها اصرار داشت که روانپزشک است و او را به اشتباه دستگیر کرده‌اند اما وقتی شواهد را علیه خود دید به جرم Crime خود اقرار کرد.  وی که کارمند آژانس هواپیمایی است و هیچ مدرکی درخصوص روانپزشکی ندارد به قاضی شهریاری گفت: در اطراف زندان‌ها و یا دادسرای جنایی تهران طعمه‌هایم را از میان خانواده قاتلان شناسایی می‌کردم. افرادی که خانواده‌هایشان در تکاپو بودند تا هرطور شده از اولیای دم رضایت بگیرند.
به این بهانه که زمینی در شمال کشور دارم و می‌توانم به‌عنوان مبلغ دیه در اختیار خانواده مقتولان قرار دهم از آنها مبالغی پول می‌گرفتم. اما هیچ زمینی وجود نداشت و همه اینها دروغ بود تا اعتماد طعمه‌هایم را جلب کنم.
درهمین حال دکتر شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: پس از دستگیری روانپزشک قلابی مشخص شد که این زن تاکنون سر 5نفر از خانواده محکومان به قصاص را کلاه گذاشته و از آنها مبالغی پول گرفته است. شاکیان احتمالی که در دام کلاهبرداری این زن گرفتار شده‌اند نیز می‌توانند برای شکایت به دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند.
سرپرست دادسرای جنایی در ادامه ضمن هشدار به شهروندان گفت: این تنها پرونده‌ای نیست که در آن شخصی با ادعای گرفتن رضایت خانواده مقتول دست به کلاهبرداری می‌زند. برخی از این کلاهبرداران شگردشان اینگونه است که نزد خانواده مقتول می‌روند و آنها را راضی می‌کنند تا با دریافت 400میلیون تومان دیه رضایت بدهند اما نزد خانواده قاتل The Murderer وانمود می‌کنند که آنها به 600میلیون تومان راضی شده‌اند و در این میان 2000میلیون تومان به‌حساب خود منتقل کرده و کلاهبرداری می‌کنند.
وی ادامه داد: تلاش برای نجات محکومین به قصاص اقدام انسان‌دوستانه‌ای است اما شهروندان باید مراقب باشند که به‌راحتی به کسانی که مدعی نجات قاتل از قصاص هستند اعتماد نکنند. برای اطمینان از ماجرا حتما به دادسرای جنایی تهران مراجعه کنند و حتی خیرین می‌توانند با هماهنگی در جلسات صلح و سازشی که در دادسرای جنایی برگزار می‌شود شرکت کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار مرتبط با قتل آتنا اصلانی را بخوانید:

اولین گفت وگو با پدر آتنا اصلانی / صبح روز حادثه پدر آتنا با شیطان پارس آباد چه برخوردی داشت؟ +تصاویر

اولین فیلم از اقدام شرم آور قاتل آتنا اصلانی در کنار مغازه میوه فروشی

ناگفته های قتل آتناکوچولو از زبان عمویش/ باور می کنید قاتل می گفت آتنا را مثل دختر خودش دوست دارد و...+عکس های آتنا

از اسماعیل رنگرز تا شیطان پارس آباد / یک قتل و سوزاندن جسد دیگر هم در پرونده قاتل آتنا اصلانی مطرح شد +عکس

فیلم جستجوی سر جسد یک زن توسط پلیس / اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی به قتل او نیز اعتراف کرده بود+عکس

اخبار زیر را ازدست ندهید:

قاتل ژیلا دیوانه نبود/ او یک شب با جسد زندگی کرد تا...+عکس

صاحب این کفش را می‌شناسید؟/این کفش داستان شومی دارد!+عکس

تصادف زنجیره‌ای محور درگز به قوچان با 18 مجروح +عکس

پیرزن 101 ساله با موتور تک چرخ می زند! +تصاویر دیدنی

3 پسر شوم همدست شدند تا دختری را بیچاره کنند/این دختر خودکشی کرد و مادرش...

داستان سیاه پسر بچه ای که می خواست از روی پل عابر خودکشی کند

پیامک های عاشقانه برای پدر حکم مرگ او به دست همسر و بچه هایش را داشت/ زیر سر این مرد بلند شده بود

تریلی مچاله دیده اید؟/راننده تریلی با سرعت راند و کشته شد + عکس

این 5 مرد خطرناک را می شناسید؟/این مردان با قلدری اقدامات شوم خود را انجام می دادند + عکس بدون پوشش

نزاع خیابانی که شما را حیرت زده می‌کند + فیلم

پیوند شست پا به شست دست! +عکس

زنی 3 نوزادش را به قتل رساند و 10 سال در فریزر منزلش نگه داری کرد

 

کدخبر: 282267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟