به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس Police اگاهی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی اعلام فقدان جوانی 23 ساله در زاهدان در تاریخ یکم بهمن ماه سال 95، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
این مقام انتظامی افزود: پس از تحقیقات گسترده پیرامون موضوع و اظهارات ضد و نقیض همسر فرد مفقود شده در خصوص نحوه و زمان فقدان همسرش، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از انجام یک سری کار اطلاعاتی دریافتند همسر فرد مفقود شده با همکاری شخصی دیگر و به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام بهقتل Murder همسر خود کرده است. 
ملاشاهی در ادامه بیان کرد: پس از شناسایی همدست همسر مقتول، وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند که مهتم پس از روبه رو شدن با مستندات و ادله پلیس از راز قتل مرد جوان پرده برداشت و به جرم Crime خود اعتراف کرد. 
رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به علت و انگیزه قتل به دلیل اختلافات خانوادگی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟