نقشه های زشت الهام برای دختران دانشجو در دانشگاه های تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر فعالیت یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه در مخفیگاهش واقع در شرق تهران ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ با شناسایی دقیق این مکان واقع در خیابان شهید مدنی و انجام هماهنگی با دادیار شعبه دهم دادسرای ناحیه 4 تهران ، به این محل اعزام و در بازرسی از آنجا موفق به کشف مقادیر متنابهی اموال مسروقه از جمله دو دستگاه لپ تاپ شدند .

پایگاه چهارم (2)

اظهارات دانشجوی دانشگاه بهشتی ( مالک دودستگاه لپ تاپ ) :

با بررسی مشخصات دو دستگاه لپ تاپ کشف شده ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی اطمینان پیدا کردند که هر دو لپ تاپ دارای سابقه سرقت Stealing بوده و متعلق به یکی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است .

با حضور دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در پایگاه چهارم آگاهی ، وی ضمن شناسایی دو دستاه لپ تاپ در خصوص نحوه سرقت اموالش به کارآگاهان گفت : "در مورخه 25/02/1396 در داخل کلاس دانشگاه حضور داشتم ؛ یکی از لپ تاپ ها نیاز به شارژ کردن داشت و به همین علت آنرا به برق وصل کرده بودم و لپ تاپ دوم را نیز به صورت خاموش در زیر آنگذاشته بودم ؛ مابین دو کلاس درس بود که برای دقایقی بهمراه دوستان از کلاس خارج شدم اما زمانیکه به کلاس بازگشتم ، در کمال تعجب متوجه شدم که هر دو دستگاه لپ تاپم سرقت شده است " .

پایگاه چهارم (1)

شناسایی و دستگیری سارق :

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات از فروشنده اموال مسروقه اطلاع پیدا کردند که خانم جوانی به نام الهام (متولد 1356) چند روز پیش از عملیات کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی ، دو دستگاه لپ تاپ مسروقه را به خریدار اموال مسروقه تحویل داده است .

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت "الهام . ت" در خیابان شهید مدنی ، ضمن دستگیری و انتقال "الهام . ت" به پایگاه چهارم آگاهی در بازرسی از این محل موفق به کشف دهها کارت دانشجویی متعلق به دانشگاه های مختلف تهران و همچنین دهها کیف زنانه شدند .

اعترافات متهم پرونده :

الهام . ت که پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به دهها فقره سرقت از مراکز دانشجویی و سرقت اموال متعلق به دانشجویان بویژه دانشجویان خانم اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " زمانیکه دانشجویان دختر قصد ورود به دانشگاه را داشتند ، به همراه آنها وارد دانشگاه می شدم ؛ حتی با آنها در کلاس اساتید حاضر می شدم تا زمان مناسبی برای سرقت اموال دانشجویان پیدا شود ؛ معمولا دانشجویان در مابین کلاس ها ، کیف ها و دیگر اموال خود را داخل کلاس جا می گذارند و خودشان از کلاس بیرون می روند و همین زمان ، بهترین زمان برای انجام سرقت است ؛ بیشتر کیف های پول و کارت های دانشجویی را سرقت می کردم .
"الهام . ت" در ادامه اعترفاتش به کارآگاهان گفت : "چند هفته پیش برای سرقت به دانشگاه شهید بهشتی رفته بودم ؛ در آنجا بود که توانستم لپ تاپ هایی که داخل یکی از کلاس ها قرار داشت را به راحتی برداشته و با خود از دانشگاه خارج کنم " .
"الهام . ت" در خصوص علت سرقت مدارک شناسایی دانشجویان نیز گفت : "مدارک شناسایی دانشجویان را به خاطر آن سرقت می کردم که بتوانم از کارت های دانشجویی آنها برای تردد در سطح دانشگاه های تهران استفاده نمایم ".
سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " متهم در اعترافاتش صراحتا به دهها فقره سرقت از مراکز دانشگاهی اعتراف کرده که از جمله آنها می توان به دانشگاه قلهک ، علم و صنعت ، کشاورزی کرج ، دانشگاه آزاد واحد جنوب ، دانشکده پرستاری دانشگاه تهران ، دانشگاه آزاد واحد شمال ، دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر ، دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشگاه آزاد واحد جنوب ، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه علم و فرهنگ ، دانشگاه آزاد رودهن ، دانشگاه الزهرا ، دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد تهران و .... اشاره کرد " .
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر گفت : "از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه نمایند ".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

قطع شدن پای راننده قطار بخاطر نجات جان زن نابینا+ تصاویر

دسیسه کثیف رضا مارمولک باآش نذری مسموم + عکس

خانم مجری جلوی دوربین تلویزیون مواد کشید+فیلم

«شهناز» زنی جوان و زیبا بود و شوهرش او را ...

آزار دختر جوانی که مبتلا به بیماری لاعلاج است /پزشکی قانونی فاش کرد/این دختر دروغ می گوید

سقوط وحشتناک پسری که برای تنظیم آنتن به پشت بام رفت

پاپوش کثیف یک زن برای شوهرش/سمانه با مرد مرده چه سرو سری داشت؟!+عکس

خودکشی دختر روستایی بعداز آزارهای شوم مردآشنا/ابلیس روستا فراری دستگیرشد

تلگرام کافی بود بهناز از خانه برود و حالا طلاق می خواهد تا .....

زن مطلقه در میهمانی پیشنهاد بیشرمانه ای داد و .../سهیلا دوست همسرم بود و...

 

کدخبر: 281985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟