2پسرخاله با تپانچه به شکارهای سیاه می رفتند+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل مأموران پلیس پایتخت در جریان سرقت Stealing مسلحانه‌ای از مغازه موبایل فروشی در خیابان بهار قرار گرفتند. مأموران در محل حادثه Incident دریافتند لحظاتی قبل مرد جوانی به بهانه خرید تلفن همراه به این مغازه مراجعه کرده و با تهدید اسلحه تلفن همراه گرانقیمتی را سرقت کرده و همراه همدست موتورسوارش گریخته است. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: داخل مغازه نشسته بودم که مرد جوانی وارد مغازه شد و درخواست خرید آخرین مدل  آیفون را داد. وی چندین مدل و با  رنگ‌های مختلف را دید تا اینکه یکی از آنها را پسندید و خواست برای امتحان به او بدهم. وقتی به صورتش نگاه کردم و متوجه آثار خراش روی صورتش شدم که حکایت از آن داشت وی فرد شروری است، به همین دلیل به او گفتم تلفن همراه فروشی ندارم که ناگهان اسلحه‌کمری از جیبش بیرون آورد و با تهدید گوشی را سرقت کرد و با موتورسیکلتی که راننده آن آماده حرکت بود، از محل گریخت.
با طرح شکایت، پرونده به دستور قاضی رستمی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
در حالی که تحقیقات درباره‌ این حادثه ادامه داشت، مأموران با چند شکایت مشابه دیگر روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت سارقان مسلح از موبایل‌فروشی در خیابان فرشته به همین شیوه سرقت کرده‌اند. همچنین مشخص شد دو سارق به سوپرمارکتی در شهرستان شهریار به بهانه خرید شارژ مراجعه کرده و کارت‌عابر صاحب سوپر مارکت را سرقت کرده و با پول آن چند دستگاه تلفن همراه مارک آیفون خریده‌اند. مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، یکی از سارقان را که از متهمان سابقه‌دار بود، شناسایی کردند. بررسی‌ها نشان متهم سابقه‌دار که اهل شهرستان کرج است، همراه پسر خاله‌اش دست به سرقت مسلحانه  از مغازه‌های موبایل فروشی می‌زنند. مأموران چند روز قبل مخفیگاه دو متهم را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.
متهمان در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اقرار کردند. یکی از متهمان گفت: در آخرین سرقت ما به سوپرمارکتی به بهانه خرید شارژ مراجعه کردیم که صاحب مغازه با کارت خودش برای ما شارژ خرید و من متوجه رمز آن شدم و کارتش را سرقت کردم. 
متهمان به دستور قاضی رستمی برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟