دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در جهرم

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مهراب زارع پور، جانشین رئیس پلیس Police شهرستان جهرم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک نزاع دسته جمعی مسلحانه در اطراف شهر جهرم، به سرعت ماموران انتظامی وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد رانندگان و سرنشینان کامیون های تریلی کشنده که در بندرعباس برای نوبت دهی بارگیری در صف ایستاده بودند، با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند.
وی با اشاره به اینکه مقصد این خودروها به شیراز بوده است، افزود: افرادی که در صف نوبت بارگیری اسکله بندرعباس دچار اختلاف ودرگیری شده بودند با کش دادن درگیری واستقرار در محور جهرم به شیراز( حوالی شهر خاوران بخش خفر) با اسلحه شکاری به سمت پنج خودروی بارگیری شده، تیراندازی و شش از نفر از رانندگان و سرنشینان خودورها را مجروح کردند.
زارع پور با بیان اینکه مجروحین به بیمارستان انتقال داده شدند، تصریح کرد: متأسفانه یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس، پنج نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز از آنان کشف شد.
جانشین رئیس پلیس شهرستان جهرم با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند، بیان کرد: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟