سرهنگ شعبان مهری فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با صدور چک‌های بلامحل از مال باختگان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع آدم ربایی روز جمعه ۱۶ تیرماه در شهرستان نوشهر و ربایش مردی ۳۷ ساله اهل و ساکن تهران از سوی افرادی ناشناس، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس Police آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

مهری فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: با توجه به تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس مشخص شد، فرد ربوده شده از کلاهبرداران حرفه‌ای بوده که با صدور چک‌های بلامحل در بازار Store آهن اقدام به کلاهبرداری ۷۰ میلیاردی از مال باختگان کرده و از سوی طلبکاران مورد ربایش قرار گرفته بود.

سرهنگ شعبان مهری با بیان اینکه ماموران با استفاده از شگرد‌های خاص موفق شدند مخفیگاه آدم ربایان را شناسایی کنند افزود: با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی، متهم به کلاهبرداری میلیاردی و ربایندگان وی نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این پرونده آدم ربایان با قرار صادره از سوی دستگاه قضائی روانه زندان Prison شدند، گفت: متهم به کلاهبرداری نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟