رازگشایی از  سلطان دزدان آبادان + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با گزارش سرقت Stealing کابل های زیر زمینی متعلق به پالایش نفت آبادان در منطقه ولیعصر و بهار و همچنین مناطق خانه های شرکتی سرهنگ سید محسن تقی زاده رئیس پلیس Police شهرستان آبادان موضوع را جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار مأموران پلیس این شهرستان قرار داد.
دراین راستا مأموران تجسس کلانتری 13 قدس آبادان در تحقیقات پلیسی و پیگیری های شبانه روزی خود به فرزند یکی از کارمندان پالایشگاه به نام مهدی28 ساله مظنون شدند. 
تحقیقات مأموران تجسس کلانتری13 قدس حکایت آز آن داشت که هر کجا که هرجا کابل زیرزمینی باشد مهدی به همراه بچه محل هایش که آن ها نیز پدرانشان شرکت نفتی هستند اقدام به سرقت آن ها می کنند.
بلافاصله مأموران زمانی که متهم در خانه پدریش درحال اسراحت بود دستگیر کردند.
مهدی که میان دوستانش به سلطان سرقت کابل شهره بود در بازجویی های فنی به سرقت های مختلف کابل در مناطق شرکتی اعتراف کرد و در اظهارات خود مدعی شد به دلیل مصرف مواد صنعتی شیشه همراه بچه محل های خود اقدام به سرقت می کردند و با اینکار پول موردنیاز خود را تأمین می کردند.
مهدی در پاره ای از اظهارات خود گفت: از زمانی که به جرم Crime سرقت دستگیرشدم پدرم دیگر مرا فرزند خود نمیداند و از خانواده طرد شده ام.
به دنبال اعترافات متهم، شرکت نفت نیز به دلیل سرقت کابل های زیرزمینی توسط فرزند یکی از پرسنل این اداره از وی شاکی شده و متهم با قرار مناسب روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 281337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟