به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، احمد قربانی، رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان از تایید حکم اعدام execution آریا جاویدان یکی از اشرار مسلح و خطرناک جنوب استان کرمان در دیوان عالی کشور خبر داد.
وی اظهار کرد: حکم نهایی به متهم و وکیل وی ابلاغ شده و جهت اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است.
رئیس دادگاه انقلاب شهرستان کرمان بیان کرد: شرور آریا جاویدان که به اتهام محاربه از طریق سردستگی گروه مسلحانه جهت برهم زدن، امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، قتل Murder عمدی، سرقت Stealing مسلحانه، راهزنی، آدم ربائی مسلحانه در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت و به اعدام محکوم و حکم صادره پس از جری تشریفات قانونی در دیوان عالی کشور مورد تائید قرار گرفت.
وی افزود: آریا جاویدان با تشکیل باندی متشکل از افراد مختلف مسلح به سلاح گرم به ایجاد رعب و وحشت بین مردم در جنوب استان کرمان ،آدم ربائی و سرقت های مقرون به آزار و مسلحانه اقدام می کرده است و پس از ربائیدن افراد آن ها را در منطقه کوه شاه نگهداری می کرده و از خانواده های ایشان اخاذی می کرده است.
قربانی خاطرنشان ساخت: نامبرده چندین فقره آدم ربائی مسلحانه، قتل عمد، سرقت مسلحانه و غیره در پرونده خود دارد که وی توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر وتحویل مراجع قضائی شد و در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفته و به اکثر جرائم خود اقرار صریح داشته است.
این مقام قضایی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم به اتهام محاربه به اعدام محکوم و حکم مذکور مورد تائید دیوان عالی کشور قرار گرفت و بعد از ابلاغ به وی و وکیلش پرونده به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال شده است. آریا جاویدان، معروف به سردار، یکی از اشرار خطرناک منطقه بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سقوط هواپیمای جودوکاران تیم ملی در جنت آباد /168 مسافر جان باختند

عاقبت شوم دوستی با خانم منشی /یکی باید کشته می شد؟!

فاطمه دستور داد و 4 پسر نوجوان شوهرش را کشتند/این زن می گوید با بهزاد دوستی ای نداشت اما....+ عکس

جسد آتنای گمشده پس از 20 روز پیدا شد/ این قتل در پارکینگ خانه متهم صورت

اقدام کثیف پسر پورشه سوار برای دختر پورشه سوار/آشنایی در کورس شمال تهران برای کاملیا شوم بود+عکس

حکم اعدام برای 4 تبعه سعودی

 

کدخبر: 280631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟