به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضافیروزبخت، رئیس پلیس Police شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این حادثه Incident گفت: در پی اعلام مرکز پلیسی110 مبنی بر واژگونی یک وانت سایپا در محور رودبار- زهکلوت، حوالی روستا امین آباد، بلافاصله اکیپ گشت فوریت های پلیسی به همراه عوامل امدادی به منطقه اعزام شدند.
رئیس پلیس شهرستان رودبار جنوب افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق Contraband به دلیل سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو واژگون و دچار حریق شده است.
وی بیان کرد: در این حادثه متأسفانه راننده خودرو به شدت مجروح و سرنشین آن نیز به علت جراحات زیاد ناشی از سوختگی در دم جان باخته است.
فیروزبخت در پایان ضمن ابراز تاسف از این سانحه مرگبار و اشاره به این مطلب که قاچاق فراورده های سوختی آثار زیان بار مال و در نهایت جانی به همراه دارد از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق سوخت سریعا مراتب را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 در میان بگذارند تا جلوی چنین فجایعی گرفته شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟