به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده  کلاهبرداری میلیاردی فروش خودرو اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد شکات گلستان و به منظور احقاق حقوق افراد پیشنهاد احاله پرونده به دادسرای مرکز استان داده شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: پرونده در اختیار بازپرس و در دادسرای شهرستان سرباز مطرح رسیدگی است که با احاله آن به دادسرای مرکز استان سیستان و بلوچستان ان‎شالله با نظارت دقیق‌تر در رابطه با وضعیت شکات تعیین تکلیف خواهد شد.
متهم تحت عنوان شرکت ثبت نام و فروش خودرو در برخی استان‎‌ها از جمله سیستان و بلوچستان، گلستان و تهران به کلاهبرداری اقدام کرده بود که در حوزه سیستان و بلوچستان ۸۵ شاکی و در استان گلستان بیش از ۳ هزار شاکی دارد، در خصوص شکاتی که در استان گلستان هستند نیاز به حسابرسی اموال و کارشناسی است تا دقیقا میزان اموالی که شکات به متهم دادند مشخص شود.
در امور کیفری، احاله پرونده از حوزه‌ای به حوزه دیگر یک استان به درخواست رئیس حوزه مبداء و موافقت شعبه اول دادگاه تجدیدنظر همان استان و از حوزه یک استان به استان دیگر به درخواست رئیس حوزه قضایی و موافقت دیوان عالی کشور صورت می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟